Íme maga az autó, sárga-feketében - ennél alig tudunk többet a dologról, de a kíváncsisághoz ez is elég
Az Opelnél valaki igen merészet álmodott ezzel a restomoddal. De hogy mi is az a restomod? A restautálás és módosítás olyan kombinációja, ahol - ha jól eltalálják az egyensúlyt - a régi dizájn és az új technológia fúziója egy teljesen új, különleges élményt eredményez. Az autóról teaser gyanánt közzétettek egy animáltan YouTube videónak álcázott fotót.
Túlzott izgalomra semmi ok, a lekötött számlák egyenlegét még felesleges lekérdezni - mivel a képen látható jármű valószínűleg egy az egyben a '70-es évek biztonságával bíró karosszériára épül - ez még legfeljebb figyelemfelkeltés, tanulmány. Sorozatgyártásról szó sincs, és ebben a formában szinte biztosan nem is lesz. A látványt azért feldobja a
Corsáról és
Mokkáról ismerős ledfényszórós front, az egyszer biztos.
A büszke előd - ami a teaserképből ítélve a mod alapja is egyben
Hogy milyen hajtáslánc lapul a lemezek alatt, arról csak annyi ismert, hogy elektromos, de ha már a Manta előtt tisztelgünk, reméljük a hátsó kerekeket tekeri. A névválasztás viszont mindenképp kreatív, az Opel első villanyautóját hívták ugyanis Elektro-GT-nek. Az említett jármű közel ötven éve, a korabeli technológiát használva próbálkozott azzal, amiben most az autózás jövőjét látjuk. A nikkel-kadmium akkucsomag 44 kilométeres hatótávot biztosított tartós országúti tempónál, a százas sprinthez pedig mindösszesen 6 másodpercre volt szükség a két darab, egyenként 118 lóerős motornak köszönhetően. 1971 májusában nem kevesebb, mint 6 elektromos autós rekordot állítottak vele az Opel mérnökei.
Így nézett ki az Opel 1971-es Elektro-GT modellje, amely nem egyszerűen megelőzte korát, egyenesen lekörözte
Visszatérve a múltból a jövőbe, íme az Opel Manta GSe ElektroMOD Teaservideója, ami bár tényleg nem igényelt éjszakába nyúló operatőri és szerkesztői munkát, mégis kellően megalapozza az autó várható hangulatát.