A fényszórókon is változtattak a tervezők, a négylámpás megoldás túlélte a ráncfelvarrást
A Skoda egyik legfontosabb modellje a
Karoq, a közel 4,4 méteres SUV az Octavia után a második legnépszerűbb cseh típus. A városbarát méretű külső elegendő helyet kínál egy család számára, nem mellesleg az éppen aktuális divat hullámait lovagolja meg, mindezt egy emészthető árcédulával megfejelve. A 2017-es megjelenés óta éppen elég idő telt el ahhoz, hogy megzabolázzák a felgyűlt ráncokat, ezért 2022-ben némileg módosított Karoq kerül a szalonokba.
A hivatalos premier dátuma november 30, de némi előzetes már a hónap vége előtt megjelent. A nagyrészt sötétbe burkolózó modell még szégyenlős, csak egy-két részletet lehet kivenni. A vélhetően Sportline felszereltségű modellt sárgás-bronzos árnyaltra fújták, ami új szín lesz a palettán, de felniből is érkezik eddig nem látott garnitúra. Más Skodákhoz hasonlóan a csomagtérajtóra jókora betűkkel kiírják a márkanevet, de az első fényszórókról is felismerhető lesz a ráncfelvarrás. A LED-mátrix fényszóró vékonyabb lesz az eddiginél, és nem kizárt, hogy a mostani egyenes vonal helyett megtörik a fényszóró alja.
Új szín, új felni és nagyobb betűk, általában az olcsón magvalósítható módosításokkal operálnak a félidős frissítés alkalmával
A jelenlegi palettán az egyliteres háromhengeres TSI blokk jelenti a belépőt, innen fél literenként lehet feljebb lépkedni az 1,5 TSI (150 LE) és a 2.0 TSI (190 LE) motorra. Dízelből kétfélét kínálnak, a kisebbik 1,6 literes, a “big block” kétezres, várhatóan a frissítéssel sem változik ez a felállás. Aki az elektronok hátán szeretne csendben suhanni, annak nem érdemes a Karoqra várni, plug-in hibrid szinte biztosan nem készül a második felvonásra.
Nem nehéz eladni a Karoqot, ez a típus a második legnépszerűbb Skoda