A szokásos trükköket vetették be az EV9 dizájnerei, hogy sportosabbnak hasson az autó, de mind közül a legfeltűnőbb az orrán található fényjáték. A megszokott fényszórók mellett ugyanis a masina orrának tükörtengelye felé haladva egyre csökkenő számú "L" alakú rést vágtak, amelyeken megvilágítást is kapnak. Persze a GT-hez járó 21 colos keréktárcsák sem kevésbé feltűnőek, mögöttük az élénkzöld féknyergekkel.
Bent ugyancsak az élénkzöld díszítés használatával teremtenek egyedi hangulatot, ám az igazi nagy durranás az 501 szabadjára engedett lóerő. Természetesen ez mind a négy kerékre érkezik, és a két tengelyen elhelyezett villanymotorok dobják össze. Ez egyébként 122 lóerővel több, mint a már eleve nem gyenge GT-Line változat 379 pacija. Így a gyorsulás már 4,3 másodpercre javul, ami elképesztő egy ekkora autótól, hiszen komoly sportgépek is megizzadnak az ilyen 100-as sprintért. Természetesen a fékeket is ehhez hangolták, de az EV9 hasmagassága marad a korábbi, nem ültették a sportos változat elektronikusan vezérelt, adaptív futóművét. Arról azonban nem adtak még ki infót, hogy mekkora lesz így a hatótávolsága, bár nagyon aggódni nem kell hiszen továbbra is 25 perc alatt feltölthető 10%-ról 80%-ra, persze csak a megfelelő teljesítményű töltőt használva.