Renault Latitude: frissítés turbós benzinmotorral
Még él, és megújul a Renault Latitude
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Renault külső-belső frissítéssel igyekszik vonzóbbá tenni a nem túl sikeres Latitude szedánt. Lehet, hogy benzines turbómotorral is kapható lesz.
A három éve bemutatott, zajos sikereket egyáltalán nem arató Latitude-del kicsit mellélőtt a Renault, de valószínűleg így sem termelt (nagy) veszteséget a modell, hiszen anno a koreai Samsung SM5-öt kellett csak egy csöppet átfazonírozni, ami vészesen sokba marketingköltségestül sem kerülhetett. Ergo az SM5 tavalyi frissítését követő mostani Latitude-facelift szintén logikus azzal együtt, hogy a dízelek (2.0 dCi 150-175 LE, 3.0 V6 dCi 240 LE) mellé 1,6 literes, 180 lóerős TCe benzinmotort is kaphat a méretes szedán. Mert az SM5 már megkapta.
A vélhetően a szeptemberi Frankfurti Autószalonon debütáló Latitude LED-es nappali menetfénnyel, elöl új lámpákkal, krómban gazdag hűtőmaszkkal és lökhárítókkal jön utasterében meg nyilván minőségibb kárpitokkal és tán új multimédiás rendszerrel. Az 1.6 TCe motorhoz várhatóan EDC dupla kuplungos automata váltó kapcsolódik, mint a Clio RS-nél is.
Még mindig nem az igazi. Nem tős-gyökeres Renault, tudom, de azért a Fluence sem az, mégis a facelifttel kicsit „rönósították”, és azért így illeszkedik a márkaarculatba.