Aktív lamellás hűtőrácsot kap a hibrid Juke
Vizuálisan alig lehet megkülönböztetni a hibrid Juke-ot testvéreitől, de a méhsejtmintás hűtőrács mindenképpen árulkodó, főleg az aktív lamelláival. Emellett az új Nissan logót is megkapja az autó, hátul pedig a hybrid feliratról ismerhető fel.
A hibrid hajtáslánc ugyanaz, amit a
Renault Clióból már ismerhetünk. A négyhengeres, 1,6 literes, 93 lóerős és 148 Nm forgatónyomatékkal rendelkező benzinmotor mellé egy 48 lóerős, 205 Nm-es villanymotor társul, illetve az 1,2 kilowattórás akksi.
Csak az első kerekek hajtottak
A Juke mindig villanymódban indul, a Nissan ígérete szerint városban közlekedve az út 80 százalékát képes villanyhajtással megtenni. Legnagyobb sebessége 55 km/h lehet elektromos hajtással. Így a gyári adatok szerint 40 százalékkal kevesebb káros anyagot bocsát ki, mint a háromhengeres, egyliteres motorral felvértezett változatok, legalábbis városi használatban, míg vegyesben 20 százalék ez az érték.
25 százalékkal erősebb a háromhengeresnél
Az autó belsejéről még nem mutattak képeket, ám annyit elárultak, hogy nincs lényeges változás, csupán a hibridspecifikus kijelző lesz más, amin az energiaáramlást is nyomon lehet követni, illetve a középkonzolon az EV üzemmódhoz tartozó gombok jelentenek még újdonságot. Sajnos a csomagtér mérete 68 literrel, 354 literesre csökkent az akkumulátor helyigénye miatt. Egyelőre a hibrid Juke árát sem jelentették be, ám hamarosan kiderül, hiszen nyáron már kezdődik a forgalmazása.
Nyáron indul a forgalmazása