Az AMG GT Black Series a leggyorsabb sorozatgyártású autó a Nordschleifén
A régóta várt új csúcs AMG-nek nem kellett sok idő ahhoz, hogy az egyik legjelentősebb pályán vegye át a király szerepét. Az AMG GT Black Series megfutotta a sorozatgyártású autók leggyorsabb körét a Nordschleifén, ezzel maga mögé utasítva a 2018-ban rekordidőt futott Lamborghini Aventador SVJ-t. Az AMG GT Black Series
6:43.616 alatt futotta meg a 12.8 kilométeres kört, az Aventador ideje 2018-ban 6:44.97 volt. A Mercedes kétféle kört is mért, a 12,8 kilométeres a hivatalos rekord köridő, a hosszabb, 12,944 kilométeres körön 6:48.047-es időt futott egy GT3-as pilótával, Maro Engellel a volán mögött.
Csak a beállításokon változtattak, hogy minden optimális legyen
Egy GT3-as pilóta, Maro Engel vezette, a 310 km/h-s tempót is elérte a Döttinger Höhén
Az AMG GT Black Series a Mercedes szerint teljesen gyári állapotában futotta meg a rekordidőt, persze a beállításait a pályához optimalizálták. Az első karbonszálas légterelőt Race állásba engedték, a hátsó légterelő alsó és felső elemét pedig középső állásban rögzítették. A lengéscsillapítókat elöl 0,32 centivel engedték lejjebb, hátul pedig 0,16-tal. Állítottak a kerékdőlésen is elöl 3,8, hátul pedig 3 fokot, az állítható stabilizátorrudakat pedig a legfeszesebbre húzták. Ezek mellett a körön belül még Engelnek is volt dolga, aki az összesen 9 állású kipörgésgátlót a 6-os és 7-es állás között kapcsolgatta a pálya megfelelő pontjain a tökéletes tapadás érdekében. Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO abroncsokon futotta meg a leggyorsabb időt, amivel így a Mercedes-AMG már nem csak a
négyajtósok között, de abszolút is a leggyorsabb sorozatgyártású modellt kínálja a Nordschleifére.
Maro Engel szerint ez az autó még az ő GT3-as versenyautójánál is gyorsabb, a pilótának menet közben is kellett állítania az autón a tökéletes kör érdekében