Ravon néven tér vissza a Chevrolet/Daewoo az orosz piacra
Új márka léphet be az orosz autópiacra, a Ravon
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A korábbi Uz-Daewoo gyár, átnevezve, Ravon néven térhet vissza az orosz piacra. Az új márkát az október 8-ai sajtótájékoztatón jelentik be hivatalosan.
A valamikori Uz-Daewoo, az UzAvtosanoat és a Daewoo közös vállalata volt 1992 és 1996 között. Most új néven folytatja a cég, és első modelljüket Nexia néven fogják gyártani. A Ravon, csupán egyetlen képet közölt a kocsiról, de az is elég, hogy lássuk ez egy átjelvényezett, előző generációs Chevrolet Aveo szedán. További információk a márka indulásakor várhatóak, néhány új modell tervével az elkövetkezendő hónapokra.
Szia!
Erről csak annyit: 12 éve van egy Daewoo Kalos a családban (most eladó, nem azért mert rossz, hanem mert feleslegessé vált), 10 éve Daewoo Nubira II kombi (nem eladó, gombokból fenntartható, igénytelen autó), és 6 éve egy Chevrolet Epica 2.0 D (cégautó volt, megvette a párom, amikor lehetett). SOHA egy percig sem bántam meg, hogy koreai autókat vettem. Nem véletlenül vonta ki Európából a GM a márkát. Jobbak voltak, mint az Opel, még ha a sok dajcs-vágen rajongónak ez fájó pont is az életében …
DA
Bármelyik Ladára nézve sértő,az 1*-os töréstesztes papír Aveonál még a jó öreg “ezerkettes” is masszívabb:D
Persze, a Vesta majd lenyomja, egyrészt, mert vadi új(a képen lévő Aveo meg nem igazán:), másrészt azért fogják venni, mert ezzel támogatják a hazai ipart és büszkeséggel tölti el őket, hogy orosz autójuk van. A koreai/amerikai meg az orosz kocsi ettől még nem egy súlycsoport, úgy is, hogy elsőre nem tűnik rossznak a Vesta.
A Vestára nézve sértő, hogy ezzel összehasonlítsuk. 🙂
Majd a Lada Vesta 5 perc alatt kipucolja ezt a f*staligát az orosz piacról,más piacon meg úgysem nyúlnak hozzá bottal sem,úgyhogy mehet is a pöcegödörbe,ahova való:)
Ha ezt a filozófiát követné az összes gyártó, még ma is T-Modellel csapatnánk…
A GM valószínűleg gombokért odaadta a licenszet… Kellően öregecske és megfelelően fapados lépcsőshátú kisautó-konstrukció ahhoz, hogy olcsón lehessen árulni fejlődő közép-ázsiai piacokon. Semmi több.
Ami bevált, ahhoz nem is kell hozzányúlni…
Remek harmadikvilágbeli újrahasznosítós minimálmárka lesz ez.
Hát bizony. A rendkívül elmaradott európai autógyártás akkori pár évvel azelőtti fenegyerekének az E Kadettnek a bázisán. Igazi önálló gondolatok a Távol Keletről.
De hát megmondták: jól kifaragják a cerkát.
A szépemlékű Nexia még ma is hű társa sok magyar családnak. Furcsa ezt a nevet egy Aveón látni, de mindenki ismeri a vérvonalat – meg is van a magyarázat. Egy új márkanevet kell memorizálnunk mostantól.
Jó autókat csinált a Daewoo, nem hiába szerették nálunk is annyian! Lám a buta koreaiak is látnak fantáziát az orosz piacban… , de hagyjuk a ződségeket. 😀
Az Aveót nálunk is szerették, ahogy az előd Kalost is – akkor pont az oroszok ne komálnák?