Új árnyalatban is elérhető lesz a szolidan frissített Puma
Életciklusának közepéhez érkezett Európa legkelendőbb Ford modellje, a márka pedig főként technológia frissítéssel igyekezett modernizálni a crossovert, a külsején alig változott valami. A legszembetűnőbb (és talán egyetlen jelentős) változás a nappali menetfényt érinti, amely új megjelenést kapott, illetve ezentúl opcionálisan a Pumához is elérhető a Matrix LED fényszóró. Újdonság a Cactus Szürke árnyalat, amely eddig nem volt elérhető a modellhez - így már hatféle fényezéssel kérhető.
A nappali menetfények új megjelenést kaptak, amelyek óvatosan utalnak a Puma karmaira
A Titanium, az ST-Line és az ST-Line X felszereltségi szinteken is "üdvözöl" a settenkedő Puma be- és kiszálláskor
Hátul maradt a korábbi formaterv, még a lámpák is ugyan azok
Az utastérben már sokkal markánsabb a különbség a korábbi verzióhoz képest. A Puma megkapta a SYNC 4 infotaiment rendszert, illetve már 5G kapcsolatot is támogat, de természetesen a multimédiás képernyő is megújult: immár 12 colos képernyővel rendelkezik, és átvándorolt a műszerfal közepére. A digitális műszeregység kijelzője még nagyobb, hiszen az már 12,8 colos átmérővel bír. Örömteli fejlesztés, hogy immár az Android Autót, és az Apple CarPlayt is vezeték nélkül lehet csatlakoztatni az autóhoz. Nem csak a műszerfalon, a csomagtérben is előnyére változott a Puma, hiszen a ráncfelvarrott verzió 80 literrel nagyobb csomagtérrel rendelkezik, ugyanis egy extra tárolót alakítottak ki a csomagtér padlójában, így 452 literes tároló áll rendelkezésre.
A műszerfalat teljesen átszabták, nagyobb kijelzőket kapott a Puma, és a vezeték nélküli telefontöltőpad is adott
A csomagtér 80 literrel nagyobb lett
Motorfronton a korábbi 197 lóerős kivitel helyett mostantól a 170 lovas jelenti a csúcsváltozatot, míg a belépő szinten a háromhengeres, 1,0 literes EcoBoost hajtáslánc kerül az autóba, 48 voltos lágy hibrid rásegítéssel és 155 lóerős teljesítménnyel.
Természetesen továbbra is marad az ST kivitel is