Feltűnő a korábbi Arkanához képest, hogy ezt már az új embléma díszíti
Az Arkanát még 2020 végén mutatta be eredetileg a Renault, így mondhatni, megérett a frissítésre. Már csak azért is, mert időközben a francia gyártó új emblémára váltott, az Arkanát pedig egészen mostanáig a korábbi plakettel árulták. Szerencsére a változtatások sora nem merül ki ennyiben. Az új logó integrálása miatt egy kicsit átszabták a hűtőmaszkot, hogy jobban illeszkedjen az SUV elejének formavilágához az embléma.
Egy hangyányit az első hűtőmaszkot is átalakították, hogy jobban illeszkedjen az új Renault arculathoz
Az Arkana hátulján sincsenek hatalmas újdonságok, az Espirit Alpine kivitelben viszont már egy alig észre vehető hátsó spoiler is kerül a csomagtér ajtajára
A 19 colos kéttónusú felnik is a legmagasabb felszereltségi szint privilégiumai
A Renault leegyszerűsítette a felszereltségi szintek kínálatát is, mostantól mindössze három opció áll a vásárlók rendelkezésére, melyek az Evolution, Techno és Espirit Alpine fantázianevet kapták. Talán az utóbbi a legérdekesebb mind közül, hiszen ez hozza a legtöbb újdonságot, és ez hivatott leváltani a korábbi RS Line kivitelt.
A frissített Arkanában már a kormányon is a letisztultabb logó kapott helyet
A full extrás kivitelben Alpine logók is járnak az Arkanához
A felszereltségi szintekkel ellentétben a motorkínálat nem változott. Maradt az 1,33 literes benzines, négyhengeres motor lágy hibrid rásegítéssel, 140 vagy 160 lóerős teljesítménnyel, ugyancsak a pénztárca vastagságától függően. Adott ugyanakkor a teljes hibrid rendszer is egy 36 kilowattos villanymotorral és egy 1,6 literes benzines erőforrással, valamint egy 1,2 kilowattórás akkumulátorral, amivel a Renault állítása szerint a városokban az utazás 80 százalékában kizárólag elektromos hajtással képes közlekedni az Arkana.