Raliautó Toyota GT86-alapokon
Murva jó Toyota épül. Aszfaltra is
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Újabb versenyautó-változata készül a Toyota GT86-nak, a német motorsportos részleg ezúttal egy R3-as raligépet épít a hátsókerekes kupéból.
A Toyota, mármint a TMG, a japánok német motorsportos részlege hovatovább a harmadik versenyautó-változatán ügyködik a hátsókerekes GT86 kupénak. A kupás GT86 Cup és a szintén pályára való, de komolyabb CS-V3 után érkezik a CS-R3, egy R3-as kategóriájú raliautó becsövezve, részlegesen önzáró diffivel és nyilván aszfaltos meg murvás futóművel.
Módosítják a motort, nagyobb fékeket is kap a kocsi - pontos infókkal, árral még adós a gyár. A CS-R3-at privát csapatoknak szánják leghamarabb 2015-ben. Magát a TMG-t (Toyota Motorsport GmbH) is a rali hívta életre, amikor a vállalat 1979-ben megalakult TTE (Toyota Team Europe) néven, s Ove Andersson vezetésével négy egyéni és három csapatgyőzelmet ért el a ralivébén.
"Itt a TMG-nél a rali a vérünkben van, ezért aztán különösen izgalmas számunkra, hogy bővítjük részvételünket a sportágban. A GT86 CS-R3 izgalmas gépnek ígérkezik: hátsókerékhajtása miatt jónéhány látványos akciót várhatunk tőle, amivel biztosan belopja majd magát a pilóták és a rajongók szívébe" - mondta Nico Ehlert, a Costumer Motorsport részleg vezető mérnöke.
like
Hogyhogy hol vannak? Hát itt vagy, nem? 🙂
Nem értem, ha a németek olyan sz*rok, meg nekik kell motorépítést tanulniuk a japánoktól, akkor a Toyota miért hozzájuk szalad ha versenyzésről van szó? Ilyenkor hol vannak a fanatikusok?