Raliautó Toyota GT86-alapokon

Murva jó Toyota épül. Aszfaltra is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újabb versenyautó-változata készül a Toyota GT86-nak, a német motorsportos részleg ezúttal egy R3-as raligépet épít a hátsókerekes kupéból.


A Toyota, mármint a TMG, a japánok német motorsportos részlege hovatovább a harmadik versenyautó-változatán ügyködik a hátsókerekes GT86 kupénak. A kupás GT86 Cup és a szintén pályára való, de komolyabb CS-V3 után érkezik a CS-R3, egy R3-as kategóriájú raliautó becsövezve, részlegesen önzáró diffivel és nyilván aszfaltos meg murvás futóművel.
Hirdetés

Módosítják a motort, nagyobb fékeket is kap a kocsi - pontos infókkal, árral még adós a gyár. A CS-R3-at privát csapatoknak szánják leghamarabb 2015-ben. Magát a TMG-t (Toyota Motorsport GmbH) is a rali hívta életre, amikor a vállalat 1979-ben megalakult TTE (Toyota Team Europe) néven, s Ove Andersson vezetésével négy egyéni és három csapatgyőzelmet ért el a ralivébén.

"Itt a TMG-nél a rali a vérünkben van, ezért aztán különösen izgalmas számunkra, hogy bővítjük részvételünket a sportágban. A GT86 CS-R3 izgalmas gépnek ígérkezik: hátsókerékhajtása miatt jónéhány látványos akciót várhatunk tőle, amivel biztosan belopja majd magát a pilóták és a rajongók szívébe" - mondta Nico Ehlert, a Costumer Motorsport részleg vezető mérnöke.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?