A négy kerék egymástól függetlenül szabadon fordítható, ami sok potenciált rejt, ám a sofőrtől extra figyelmet igényel egy ilyen manőver
Meglepő újítással érkezett a Hyundai a Los Angelesben rendezett CES kiállításra. A dél-koreai cég alkatrészekért és az autonóm vezetésért felelős részlege, a Hyundai Mobis olyan modult fejlesztett, ami képes a kerekeket kifordítani oldalirányba, ezzel a megoldással gyerekjáték a párhuzamos parkolás, illetve a szűk helyen történő manőverezés. A kerekeknél elhelyezett négy villanymotor természetesen külön szabályozható, ahogyan a kerekek elfordítása is, így akár helyben is megfordulhat az autó vagy épp átlósan is haladhat, a lehetőségek tárháza szinte végtelen.
Ha csak a hátsó kerekek fordulnak, akkor targoncaként is képes manőverezni a Hyundai
Az e-Corner rendszerrel szerelt autóban a kerék környékén minden elektromos. A kormány és a kerék, illetve a pedál és a fék között nincs fizikai kapcsolat, csupán vezetéken suhannak az adatok, még a lengéscsillapítás is elektronikus szabályozású. A moduláris egységnek köszönhetően egyszerűbb lehet a gyártás, kevés helyet foglal, továbbá plusz funkciókkal gazdálkodhat a sofőr. A kerekek külön-külön szabályozásában rejlő lehetőséget más gyártók is kezdik felfedezni, a Mercedes-Benz G-osztály például
helyben is képes pörögni.
Hagyományos hajtással a kerekek kifordítása rendkívül bonyolult, a féltengelyek és a kormányösszekötők ilyen irányú mozgást nem igazán tesznek lehetővé, noha az autóipart régóta foglalkoztatja a gondolat. Archív felvételeken látható, hogy már a harmincas években is készültek hasonló megoldások. Ezekben az esetekben vagy az első (nem hajtott) kerekeket lehetett kifordítani vagy az autó alól bújt elő plusz kerék.