Puttonnyal is rendelhető már az új Tipo
Megérkezett hazánkba is az új Fiat Tipo kombi kivitele, már rendelhető
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Szedán és csapotthátú kivitele után a praktikus és nem mellesleg csinos kombi Fiat Tipo is elért hozzánk. Motorválasztéka a többi variánssal egyező, 4,4 milliótól elérhető.
Bár már jó ideje ismerjük, a kombi Fiat Tipót még nem lehetett megvásárolni. Most viszont hozzánk is megérkezett a puttonnyal együtt is csinos formatervű Tipo kombi. 550 literes csomagterével kategóriájának egyik legjobbja, két korábbi karosszériakivitele pedig a német Autobest szerint az év legjobb vétele. A kombi Tipo síkba hajtható osztott hátsó ülésekkel, szívó és turbós benzines, valamint takarékos turbós dízelmotorokkal érhető el.
A Fiat Tipo kombi alapárai (Ft)
Fiat Tipo Kombi | Pop | Easy | Lounge |
1.4 16V | 4 405 000 | 4 705 000 | - |
1.4 T-Jet | - | 5 205 000 | 5 505 000 |
1.6 16V Aut. | - | 5 355 000 | 5 655 000 |
1.3 Multijet | 5 205 000 | 5 505 000 | - |
1.6 Multijet | 5 505 000 | 5 805 000 | 6 105 000 |
1.6 Multijet Aut. | - | 6 305 000 | 6 605 000 |
Belépő motorjával, az 1,4-es szívó benzinessel Pop szinten akár 4 405 000 forintért is elvihető, de leginkább az erősebbik dízelmotort ajánljuk. A turbós 1,4-es benzines már kellő erővel képes szolgálni a Tipót, Easy szinten 5 205 000 forinttól érhető el. Az 1,3-as és 1,6-os dízelekért minimum 5 205 000 forint, illetve 5 505 000 forint fizetendő, utóbbihoz akár automataváltó is kérhető - valamint az 1,6-os szívó motor csak azzal elérhető - viszont mindegyik szinten alap a városi vészfékasszisztens, és rendelhető a Bosch fejlesztésű radaros távolságtartó tempomat. A szedán és a csapotthátú már bizonyított nálunk is, kíváncsian várjuk, mit nyújt a kombi!
Maradjunk annyiban, hogy erősen túlzó árai vannak a FIATnak! Ennek is!
Ismerős az ilyesmi, tudom, vannak ilyen kényelmetlenségi mozzanatok ez esetben.
Persze, lendületből sok mindent meg lehet oldani. De ha ezt megveszed az alap motorral, beleültetsz 4 embert és azok csomagjait, a hosszú váltó miatt négyesbe is vissza kell rakni még egy autópályás előzésnél is. Főleg ha a képen látható 17″ 225-s gumikkal veszed.
95 LE egy személyautóban jóval többre elég, mint [i]“110km/h nyugodt autópályázással a külső sávban…”.[/i]
Nem az ereje a lényeg, hanem az üzemanyag típusa. Normális autókereskedő rákérdez a használatra, apámnak még soha nem ajánlottak dízelt, amikor meghallották, hogy naponta 4-8 hidegindítással közlekedik 2-8 km távokat. Most hibridje van (szinte véletlenül lett az), évente egy, max. két hosszabb útján azzal elvan.
mi ez olasz passat?
Winkler szerint a 4 ajtósba megfelelő a 6 sebességes kézi 95LE-s motor, ebbe már lehet kevésnek érezném rakottan. Bár ha megelégszik az ember 110km/h nyugodt autópályázással a külső sávban vagy teherautót sem tervez túl sokat előzni főúton, akkor talán elég lehet ehhez is, de szigorúan acélfelnivel, a legkisebb, 185/65R15 gumikkal.
Tavaly őszre ígérték, január lett belőle 🙂 Hátulról mint egy Auris Sport Touring, egész pofás lett. Egyetlen egy bajom van vele, az pedig az árazás. A 4 ajtós volt alapból 3.5, “Opening Edition” kivitelben 4millió a szívó benzinessel, az 1.6MJet egy milliós felárat jelentett.
Nem tudom mennyi kedvezményt lehet kiharcolni a szalonokban, de 4,65millióért 125LE-s Focus kombit tudtam rendelésből elhozni “Titanium” felszereltségben, extrákkal (első-hátsó parkradar önbeparkoló funkcióval, 120e forint egyéb extrával -külső-belső design elemek-, nem alap kék színben)
Sok ismerősömnek van Tipója és a panasz a kaszni,elektronika részét érinti legtöbbször és a fogyasztásuk sem a legmegbízhatóbb. Nekem ugyan Nissanom van de ez is hasonlókkal küzd !
Meselj, ezen az auton mi nem kiforrott? Megbizhatosagrol pedig semmit sem tudni meg.
A motort nem úgy kell választani, hogy mi passzol az autóhoz a legjobban.
Azt kell nézni, mi passzol a felhasználáshoz a legjobban.
Ez így igaz.
Túlzottnak tartom az árát mert ezért már megbízhatóbb és kiforrottabb autót is lehet kapni !