Ha minden igaz, számos kivitellel bővül a jövőben a Panamera palettája. Közben pedig a Porsche Exclusive részlege is odatette magát a Panamera kívánatosságának fokozásában
Az ausztrál Drive magazinnak hivatalosan is megerősítette a Porsche Panamera márkaigazgatója, Dr. Gernot Dollner, a típus
kombi kivitelének debütálását az idei Párizsi Autószalonon, a már
ismert erőforrásokkal,
Sport Turismo néven. Szintén tőle származik az információ a Panamera egy újabb, hosszú tengelytávú változatáról, bár ennek érkezési időpontja még nem ismert. Más forrásból szintén felröppent a hír, hogy ismét lesz Turbo S, körülbelül 30 plusz lóerővel. Sőt, olyan hibrid Panamerán is dolgoznak, amely a biturbo V8-as erőforráshoz a Porsche 918 hibridrendszerét párosítva 700 lóerő körüli rendszerteljesítményt és 1085 newtonméteres nyomatékot szolgáltat. Állítólag a gazdaságos Porschét keresőknek is készül majd hibrid Panamera, a biturbo V6-os motor közreműködésével.
Mindeközben rohamtempóban dolgoznak a teljesen elektromos hajtású
Mission E típuson is, amelynek gyártásához több mint 1400 új alkalmazottra van szüksége a Porschénak. Az új gyártó- és fényezőüzemre, valamint további fejlesztésekre 700 millió eurót, vagyis bő 219 milliárd forintot költ a Porsche, hogy 2020-ban valóban bemutathassa a sorozatgyártású, 600 lóerős Mission E-t.
A Mission E persze sokak fantáziáját megmozgatta, csakúgy, mint az a kijelentés, hogy a Porsche jól elkülöníthető arculatot kíván teremteni az elektromos és nem elektromos meghajtású típusainak. Úgy persze könnyű, hogy például a 911-ből nem is terveznek villanymotoros modellt. Lelkes grafikusok azért ezt is megvalósították a Mission E stílusában.