Hivatalosan még nem jelentették be a sorozatgyártását, de biztosak lehetünk abban, hogy 2-3 év múlva tényleg jön a frissített Panamera alapjaira épített Sport Turismo
Mekkora lesz a csomagtere? Nem tudni, de az akkumulátorok miatt sem lesz "zöldséges" a Porsche kombi
Kupékombi? Voltaképp mindegy, milyen skatulyába próbáljuk gyömöszölni a
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake taposta ösvényen érkező luxuskocsik sorát egyszer biztosan gyarapító Sport Turismót, amelynek koncepció-előfutárát a Párizsi Autószalonon mutatta be az elsősorban már rég nem csak sportautós vonalon ügyködő Porsche.
A korábban még
lewagonozott Sport Turismo mindenesetre a standard Panameránál csöppet rövidebb és laposabb, ugyanakkor jóval (6 centivel) szélesebb: 4950 mm hosszú, brutális 1990 mm széles és ezekhez a paraméterekhez viszonyítva 1400 mm-ével egész alacsonynak számít. Formavilága állítólag a jövő Porsche-stílusjegyeit is előrevetíti.
Négy ülés, szokásosan tanulmányautós, futurisztikus utastér, szokásosan végigfutó középkonzol érintőképernyővel, digitális műszerfal
A négyszemélyes "kombi" csomagterének méretéről nem adott ízelítőt a Porsche, de a hibrid hajtáslánc akkumulátorai nyilván sok helyet foglalnak majd. Merthogy konnektorról tölthető benzines hibrid (is) lehet a Sport Turismo 3,0 literes, V6-os, 333 lóerős benzines és lítium-ion cellás hibridként a jelenleg használtaknál izmosabb, 95 lovas villanymotorokkal. A rendszer összteljesítménye 416 LE. A töltés 2,5 órát vesz igénybe, tisztán elektromos üzemmódban (maximum 130 km/h-val) akár 30 km-t is megtehet az autó, vegyes fogyasztása 3,5 l/100 km, CO
2-kibocsátása 82 g/km lehet. Szürreális.