Porsche áron kínálják ezt a Renault Megane-t

A borsos árért cserébe versenytechnika és limitált darabszám jár a Megane-hoz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A világ leggyorsabb elsőkerékhajtású autójának serlege jelenleg a Renault Megane RS Trophy R kezében van, nemrégiben a Honda Civic Type R-től csente el az elsőséget a Nürburgringen.

Már szinte hagyománynak tekinthető a Renault-nál a Megane izmos verziójának megjelenése, az első RS verzió másfél évtizede látta meg a napvilágot, a második generáció óta mindig a kínálat részét képezte a felpaprikázott kiadás. Jelenleg a sportos Megane-ok sorát az RS verzió nyitja, ebben az Alpine A110-ből ismerős 1,8 literes turbómotor szolgáltat 280 lóerőt. Akinek ez kevés, az választhatja ugyanennek a motornak a 300 lovas változatát is RS Trophy néven, ám innen még mindig van feljebb, ha nem is lóerőben, ugyanis az RS Trophy R szintén 300 lovas, de 130 kilóval kisebb súllyal és módosított futóművel készül, amely módosítás pont elég volt a japán konkurens legyőzéséhez.
Hirdetés
A Megane RS Trophy R inkább pályaautónak tekinthető semmint hétköznapi sportos modellnek, ugyanis kihagyták belőle a hátsó ülést, cserébe versenypályára való ülés és öv került bele. A kevesebbért többet alapelvet követi a legsportosabb Megane, ugyanis a súlycsökkentés miatt kikerült belőle a négykerékkormányzás és egyebek mellett a központi kijelzőből is kisebbet kap. A legdurvább Megane csupán 500 darabos szériában készül, az ára pedig igen borsos lesz, 55 ezer eurót, azaz körülbelül 18 millió forintot kell a Renault szalonban hagyni, amely összegért cserébe a Porsche szalonból sem távoznánk üres kézzel, ugyanis a Porsche 718 Cayman indulóára megegyezik a legdrágább Megane változatéval.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?