Csillag helyett B betű, gigafelni, durva szélesítés: ő a Brabus B63-620 Widestar
Nem szép dolog az előítélet, azonban pláne manapság, az egyre zöldebb gondolkodás divatjának is megfelelően nehéz elképzelni, hogy egy bérből és fizetésből élő törvénytisztelő állampolgár csak azért venne a képeken láthatóhoz hasonló hodályt, mert tetszik neki. Tehát a Brabus-tuningos GL 63 AMG inkább csupán a megalomán gengszterek új kedvence lehet, de nekik aztán biztos bejön úgy, ahogy van.
Alap ugye, hogy az AMG-csomagos Mercedes-Benz luxustank nem elég feltűnő, nem elég polgárpukkasztó és nem elég erős, hát a Brabus „kellően” agresszív szpojlerezést, tetőszárnyat, 80 mm-es szélesítést, diffúzort, rozsdamentes acél sportkipufogót, 30 mm-es ültetést, 21-22, sőt 23 colos alufelnit is kínál – utóbbiakra 305/30-as Pirelli vagy Yokohama abroncsokat preferálva.
Nálunk most 22,2 millió forint a hétüléses és "természetesen" 4Matic összkerékhajtású GL-osztály alapára, míg a GL 63 AMG-ért már közel 40 milliót kell átutalni a Mercedes számlájára. Plusz az extrák. De meg lehet venni részletre is, ekkor 5 éven át majd' 750 ezer forint a törlesztőrészlet... A Brabus-ár nem ismert
Az 5,5 literes, ikerturbós V8-as pedig a 620 PowerXtra készlet révén 620 lóerővel és 820 Nm-es nyomatékkal szaggatja az aszfaltot, ez lóerőben és newtonméterben is hatvanas plusz. A 100-as sprintidő a 4,9-re kontrázva 4,7 mp, a végsebességet elektronika korlátozza nem a szokásos 250, hanem 280 km/órában.
Az utastérben egyedi alcantara és bőrkárpitozás fokozza a hangulatot, fémből vannak a pedálok és az automata váltó kormányszarvai is. Az árakat és a fogyasztást hagyjuk, egyik sem tétel abban a ligában, ahol ez a Brabus-dömper játszik.