A veszélyhelyzetet éppen visszavonta az operatív törzs, nálunk viszont még jó ideig marad a home office, így a kijárási korlátozás visszavonása utáni első podcast műsorunk is még a nappaliban/hátsó ülésen készült el. A hét legfontosabb híre mondhatni, felvillanyozta mind az autós és közéleti médiát, mind az autópiacot;
megérkezett az elektromosautó-támogatás második felvonása.
Az akár 2,5 millió forintos támogatás részleteiről beszélgettünk, az elérhető modellekről, és hogy a
Mini Cooper SE-re miért, a
DS 3 Crossback E-Tense-re pedig miért nem igényelhető. Kiveséztük, melyek a legjobb ajánlatok most, Mátyás a
Renault Zoera és
Kangoo Z.E.-re esküszik, nálam a
Mini hozta meg egyáltalán a kedvet ahhoz, hogy a villanyautózás nehézségeivel szembe nézzek. András is ismerkedett a köztéri tölthetőséggel a
DS tesztideje alatt, de abban mindhárman megegyeztünk, hogy lehetne életszerűbb is az infrastruktúra. Hogyan? Elmondjuk a véleményünket róla a legfrissebb podcastban, amiben természetesen a nagycsaládosok számára
kedvezményezett hétüléses autókról is ejtettünk néhány szót.