Ha nem lenne elég az eszement 350 lóerő, akkor van még plusz 25, amivel már egy Porschét is meg lehet szorongatni
A Mountune és a Ford Performance részlege már jó ideje együttműködésben áll, előbbi most piacra dobott egy tuningszettet az izmos Focus RS-hez. Egyelőre csak Nagy-Britanniában érhető el, ott viszont a legtöbb Ford kereskedésnél, ahol a Mountune engedélyezi a beépítést. Ezáltal nem bukják a tulajdonosok a gyári garanciát sem, ráadásul csupán másfél óra a szett beépítése. Hogy mennyi az annyi?
25 lóerővel lesz erősebb tőle az RS és 40 Nm plusz nyomatékot hoz ki belőle. Így előbbi 375, utóbbi pedig 510-re növekszik. Ami viszont fontosabb, hogy 2 tizeddel javul a 100-as sprint, 4,5 másodperc elég így neki. Új légszűrővel, tágasabb szilikoncsövekkel, meg újraprogramozott kompjúterrel érték el. Nem olcsó, közel 340 ezer forint a szett, de így már megeszi az alap Carrerát is.
Nem vész el a gyári garancia sem, mivel a Ford márkaszervizekben szerelik be a kitet és programozzák át a kompjútert
Kedvenc kommented:
-“ezért már “érdemes” ide járni az AN-re! de tényleg ! amikor megjönnek a hülyék okoskodni…”
Ha a leirtakban ellentmondast talalsz az azert van mert te irtad oket korabban. :)))
Amugy hol irtam hogy a Mini elmenyauto? Olvasni sem tudsz. Plane visszaolvasni a sajat magad leirt ellenteteket.
De meg mindig nem montad el hogy mire gondoltal? Mi nem jon nekunk le, segits legyszi, olyan butak vagyunk.
Es ha mar segitesz [b]is[/b] akkor definiald az elmenyauto kategoriajat [b]is[/b]. Loeron mulik?
Van ilyen hogy elmenyauto egy bizonyos loeroszamtol kezdodik? Vagy megint csak az adatlapot nezed?
Az meg tok jo hogy nincs is tobb kerdesed. eddig sem volt egy sem csak mindenkit kioktattal, szemelyeskedve, ezert szoktak a kommentjeidet cenzurazni.
Hadd kedveskedjek egy uj profil keppel a szamodra:
http://www.urbanlegends.hu/wp-content//autoskartya.jpg%5Burl%5D%5B/url%5D
örülök, hogy ennyi időd van, hogy copyzgatsz és foglalkozol ezzel mondatonként. bár, hogy ezzel mit szerettél volna elérni, rejtély. hiszen, amiket leírtam az úgy van a személyeskedést ti kezdtétek, tapasztalatotok zéró az adott témában, hiába copyzgatsz és mondasz ellent folyamatosan és személyeskedsz 🙂 bár komment generálásnak, trollkodásnak elmegy, mégha elég olcsó kategória is.
ha neked egy amg 380 lóereje, AWDje és a 7es speedshiftje mini kategória és ezzel összemosod, akkor nincs több kérdésem :D:D:D:D:D amúgy, egyébként sincs több kérdésem ‘:D
Megprobalom osszefoglalni amit osszeirogattal:
-“na ez már majdnem amg45 szint, mondjuk az azért külsőre is klasszisokkal jobb autó. ”
-” a külső egy tök szubjektív dolog”
-“a gyári adatokat néztem”
-“az, hogy ti belebeszélitek a vezethetőséget, az már csak a ti baromságotok”
-“Másik pedig, hogy hol is említettem a vezethetőséget?”
-“mi lenne, ha megpróbálnál gondolkozni picit, mielőtt bebüfizel ostobaságokat “csakazértis”, mert szellemileg ezen a dedós,b@szakodós hülyegyerek szinten vagy?”
-“és dedós módon személyeskedni…végülis, nem is csodálom, hisz szellemileg valóban nem vagy/tok magasabb szinten :)”
-“sajnálom, hogy ennyire futja csak a trollkodásotok”
-“leírtam. ha nem sikerül értelmezni, akkor irány vissza az általános suli.”
Meg egyebkent nem is erunk fel a te magas szintedre, ahonnan nezve a kep teljesen kristalytiszta. :)))
Vagyis hogy jobb, erosebb, de dragabb is, meg szebb is de az tok szubjektiv dolog. Meg csak a katalogusadatokat nezted.
A Mini Cooper S Cabrio teszt ala irtad ezt 4 napja, 1 nappal korabban az itt leirt elso bejegyzesedhez kepest:
-“és automatával mitől élményautó, az rejtély.”
Itt megjegyeznem hogy az AMG 45 is automata. Sot elmenyauto kategoria is ekkora teljesitmennyel.
Sokat fordul nalad a vilag 1 nap alatt.
Szoval mi nem ertjuk amit te itt kozolni akarsz velunk. Valoban nemertjuk…
a csattogós lepkéjéről is itt trollkodna akkor is…amit egész nap kerget. na meg nincs aki foglalkozzon vele szerencsétlennel 🙁 keresi a figyelmet…én azért sajnálom picit ilyen szerencsétlenül, ostobán élni nem egyszerű 🙁
leírtam. ha nem sikerül értelmezni, akkor irány vissza az általános suli. az, hogy ti belebeszélitek a vezethetőséget, az már csak a ti baromságotok, sajnálom, hogy ennyire futja csak a trollkodásotok, hogy dilettáns ostobaságokat próbáljatok a másik szájába adni :D:D:D
és dedós módon személyeskedni…végülis, nem is csodálom, hisz szellemileg valóban nem vagy/tok magasabb szinten 🙂 dehát, jól van ez így kellenek (?) ilyen bohócok is az oldalakra.
külön nevetséges, hogy olyanok ugranak nekem ugyanúgy okoskodva, akik max képen láttak még ilyen gépeket……szerencsétlenek.. 😀
Ilyen vilagban elunk, az is kommentelhet akink nincs is autoja. Azt mar tudjuk menomano mit vezet. Te mit vezetsz?
Ha te csak arról írhatnál, amit vezettél öcsém, akkor sose láttunk volna meg! De nem volt ilyen szerencsénk. Sajnos az emberiséget bünteti a sors, el kell viseljü(n)k.
Szánalmas amikor valaki azt sem tudja, hogy mit ír le. Nagyon jól megláttad mire céloztam.
Ez a tök annyira primitív, hogy még a saját szövegét sem tudja értelmezni. 🙂
Nem érdemes rá több szót fecsérelni.
1 néven vagyok. Nevet változtattam. Lerövidítettem. Remélem nem zavar.
De édes istenem elmesélhetnéd hogy mire gondoltál, csakhogy ne tépelőgyünk örökké.
Szóval mire gondoltál?
hány néven vagy te is? :D:D:D:D:D ez mennyire szánalmas már? ó igen, gondoltam, hogy az is-t megmagyarázod. nagyon örülök, hogy sokkal jobban tudod, hogy én mire gondoltam 😀 imádom az ilyeneket, ezért már “érdemes” ide járni az AN-re! de tényleg ! amikor megjönnek a hülyék okoskodni….mert ugye, ti vagy te (igazándiból nem érdekel) hálistennek mind a kettőt vezettétek !!!! és így már okoskodhattok ! na meg sokkal jobban tudjátok, h én mire gondoltam…édesistenem….
“mondjuk az azért külsőre [b]is[/b] klasszisokkal jobb autó.”
Ha mar okoskudunk. Beletetted az “is”-t ebbe a mondatba. Ennelkul megallna a helyet a katalogus adatos eszmefuttatasod a nagyobb szamok alapjan, csakhogy egy auto nemcsak attol lesz jobb hogy nagyobb a teljesitmenye es mindene mint az osszehasonlitott autonak. De te beletetted az ist is. “a külső egy tök szubjektív dolog” ahogy montad, vezetni gondolom egyiket sem vezetted meg.
Akkor egz dragster is jobb hiszen tobbezer loeros, nem? Csak kanyarodni nem fogsz vele.
Tehat akkor mire is vonatkozik az is?
A kommented veget pedig olvasd at meg parszor es probald meg vegiggondolni ki milyen gyerek szintjen van, mert nem igazan tunik ugy hogy a kommentedben leirttol elternel.
hogy jön ez ide? a külső egy tök szubjektív dolog, amihez nem kell vezetni semmit, csak a személy eldönti, h mi tetszik neki. Mit nem sikerül ezen megérteni manócska?
Másik pedig, hogy hol is említettem a vezethetőséget, mint párhuzamot? mert max akkor lenne értelme a kis dilettáns off-topik hülyeségednek. a gyári adatokat néztem, ahhoz megint nem kell vezetnem egyiket sem, a vezetési élményről egy szót sem szóltam. mi lenne, ha megpróbálnál gondolkozni picit, mielőtt bebüfizel ostobaságokat “csakazértis”, mert szellemileg ezen a dedós,b@szakodós hülyegyerek szinten vagy?
“…mondjuk az azért külsőre is klasszisokkal jobb autó.”
Te már csak tudod, hiszen mindkettőt vezetted. :DDD
na ez már majdnem amg45 szint, mondjuk az azért külsőre is klasszisokkal jobb autó. máskérdés, hogy drágább is 🙂