Plusz 100 lóerőt csaltak elő az Audi RS3-ből
A legerősebb itthon gyártott autót 500 lóerőre húzták
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az ABT piszkálta meg a Győrben legyártott Audi RS3 szedánt. Gyárilag sem gyenge, ám a német tuningmesterektől kigördülő - látványban is többet mutató - kocsi még erősebb lett.
Ahogy az lenni szokott, az Audi legfrissebb modelljeit gurítják át az ABT műhelyéhez, hogy kis piszkálással még több erőt csaljanak ki belőle. Pár hónapja még az RS5 kupéval voltak elfoglalva, aminek gyárilag 450 lóerős motorjából 530 lovat hoztak ki, most pedig a Magyarországon gyártott legerősebb autót vették kezelésbe. Korábban már piszkálták az öthengeres turbós motort, amiből immár az RS3 szedánban is 500 lóerőt teljesít a 2,5 literes TFSI. Masszírozták kicsit a kompjútert, kicserélték a töltőlevegő-hűtőt, valamint a kipufogót is rozsdamentes acélra váltották, aminek az eredménye plusz száz lóerő a gyárihoz képest.
A menetteljesítményre ez elég jó hatással van, 3,7 másodpercre javult a 0-100-as gyorsulás és 299 km/h-ra a csúcssebesség, mely gyárilag maximum 280 lehet a feláras Dynamic Plus csomaggal. Külsőre is változik az RS3, ha valaki az ABT csomagját választja. A 19-20 colos felnik mellé felpattan egy mélyre húzott első koptató, valamint két darab 102 milliméteres feketére fújt kipufogóvég. Ezek mellé persze új fényezés is társulhat, ha a kedves ügyfél úgy akarja.