Közel három évtizeden át ontotta magából az orosz ipar a Samarát, ami hozzánk főként három- és ötajtós változatban érkezett, a négyajtós már egészen ritkának számított. Ennél készültek még ínyencebb változatok is, a Tarzan SUV és a Natasha kabriót kevés földi halandó látott, ahogy a Bohse Safari is egy ritka kincs.
A német karosszériaépítőnél az autó elejét érintetlenül hagyták, az izgalom hátul kezdődik. A B-oszlop után eltávolították a karosszériát, a hátul ülőket a sérüléstől egy bukókeret, az esőtől egy apró vászontető védi, így felépítését tekintve landaulet vált a Ladából. Az ülések mögé egy sekély plató került, de alatta ott lapul a rendes csomagtartó.
A szóban forgó példány érdekessége, hogy az Egyesült Államokban keresi új gazdáját, ahol köztudottan nem hemzsegnek a Ladák. A leírás szerint különlegessége miatt érdemes lecsapni erre az autóra, amit a német mérnöki tudás is átitat. Ebben van némi igazság, az átépítést Németországban végezték, a Samara tervezésekor pedig a Porsche is segédkezett, amit nem voltak restek a motorra is ráírni. A mindössze 10 500 kilométert futott német-orosz koprodukció ára 29 ezer dollár, azaz kicsivel több mint 10 millió forint, ami egy Samaráért sok, de egy ritka kabrióért már kevésbé.