10 év hosszú idő, ha például gyermekünk születik, ennyi idős korban már javában az iskolapadot koptatja a lurkó. A hasonlatunk jelen esetben szándékos, hiszen Ken Imhoff joggal érezheti saját szülöttjének a grafit szürke Lamborghinit, ugyanis ő építette, saját kezűleg, méghozzá éppen egy évtized leforgása alatt!
Minden a nálunk is jól ismert Ágyúgolyófutam című mozifilmmel kezdődött, amely Ken kedvence, ezért tucatszor megnézte. Már az első pillanatban lebilincselő hatással volt rá a két csaj vezette olasz sportautó, de öt éven át csak tervezgette, hogyan valósíthatná meg az álmát, a saját építésű Lamborghinit. Aztán eljött a pillanat, a Wisconsinban élő Mr. Imhoff a háza alatti pincéjében fogott munkához, méghozzá profi színvonalon: komoly számítás, precíz tervezés előzte meg az aprólékos kivitelezési folyamatot. A konstrukció elméleti alapját eredeti Countach képezte, méghozzá egy 1982-es LP5000S. A csővázat Ken maga hegesztette, az alumínium karosszéria favázon, nem kevés türelemmel alakítva nyerte el végleges formáját, míg számos alkatrész (pl. lámpák, emblémák) valódi Lamborghini tartozék. A szinte tökéletes külsővel ellentétben az utastér nem a Countach pontos másolata, a műszerfal maximum hasonlóan szögletes stílust képvisel, és motorikusan sem stimmel a képlet, mert az 5.0 literes V12-es helyén egy 351-es (kb. 5,7 literes) Ford Cleveland Boss V8-as dübörög, 514 lóerővel, amelyhez ötsebességes ZF váltó kapcsolódik.
Amikor az autó elkészült, felmerült egy meglehetősen komoly probléma, nevezetesen, hogyan kerül ki a zárt pincéből. Ken Imhoff - pestiesen szólva - nem volt kispályás: csúsztatható alapot készített a kocsi alá, a ház falát nemes egyszerűséggel kibontatta, majd az ásást végző munkagéppel egyszerűen kihúzatta a Lamborghinit.