Párizzsal egyidőben Pesten az Infiniti Luxuslimuzinja

Görög Zita és az Infiniti M-sorozat

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nincs könnyű dolga az új Infiniti M-sorozatnak, mert az Audi-BMW-Mercedes trió a szegmens háromnegyedét uralja, és a Lexus is egyre erősebben van jelen.


A Párizsi Autószalonnal egy időben Budapesten is bemutatták az Infiniti M modellt. A látványos, füsttel és fényekkel hangulatot teremtő táncos show után nem lehetett tesztvezetésre elvinni az autót, de ülő- és tapintáspróbánk azért nem volt teljesen értelmetlen. Az M limuzin a valóságban jól palástolja néhány milliméter híján ötméteres hosszúságát, az utastérben alkalmazott anyagok, a kidolgozás minősége szemre, érzésre állja a megmérettetést a legnagyobb, a piacot uraló német és japán konkurenciával, amellyel szemben nem lesz könnyű dolga az Európában feltörekvő szerepet vállaló luxusmárkának. Mint arról korábban beszámoltunk, az Infiniti mind külső, mind belső formatervét tekintve nagyon aprólékos munkát végzett az M megalkotása során, ehhez meggyőző műszaki tartalom is párosul, így mostantól Magyarországon is csak a vevőkön múlik az autó sikere.
Az M-sorozat kétféle erőforrással választható, az M37 orrában 3,7 literes, 320 lóerős V6-os benzinmotor duruzsol, míg az M30d a dízelrajongók kedvét keresi - 238 lóerővel és 550 Nm nyomatékkal meglehetősen jók az esélyei. A típus az Infiniti mind a 34 nemzetközi piacán egyszerre lesz jelen, így nálunk szintén az első pillanattól kezdve elérhető. A legolcsóbb M37 alapára 15,4, az M30d pedig kereken 15 millió forint, a másik véglet az S Premium komfortszint, ahol az előbbi sorrendben 18,88 illetve 18,48 millió forintot kell átutalni. 2011-ben - M35h jelzéssel - hibrid változattal bővül a kínálat.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?