Párizsban leplezik le a 408 lóerős 911 Carrera GTS-t

Kihegyezték a Porsche 911 szívómotorját

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A szívómotoros 911 Carrera sorozat csúcsát jelenti a Párizsban bemutatásra kerülő GTS, amelynek bokszermotorja 408 lóerős.

Nagyon megszívja a 3,8 literes bokszermotor a levegőt, ennek köszönhető, hogy a 911 Carrera GTS-ben 408 lóerőre emelkedik a teljesítménye. A 23 lóerős gyarapodás teljes egészében az új szívósornak köszönhető, ahol nem csak egy, hanem hat külön rezonátor-szívócső segíti a hengerek optimális megtöltését. A könnyebb gázcsere miatt a teljesítmény növekedése mellett a gázreakció is érezhetően javul, a 420 Nm-es maximális nyomaték a korábbinál hamarabb, már 4200-as percenkénti fordulaton elérhető. Természetesen a kipufogó-oldalt se hagyták változatlanul, hengersoronként dupla cső vezeti el az égésterméket, a kívül feketére festett cső belsejét pedig polírozzák, és nano-bevonattal látják el a gyors légáramlás elősegítése érdekében.

A rengeteg apró módosítás azt eredményezi, hogy a hatfokozatú, kézi váltóval szerelt GTS 0,1 másodperccel hamarabb, azaz 4,6 másodperc alatt eléri a 100 km/h-s sebességet, hétfokozatú PDK váltóval 4,2 másodperc alatt történik a sprint. A végsebesség kézi váltóval 306, PDK-val 304 km/h. Az autó 19 colos, központi kerékanyás RS Spyder felnikre húzott gumikon gördül, az utastérben fekete Alcantara kárpitozás jelenti az újdonságot. Decemberben indul a kupé és kabrió karosszériával egyaránt elérhető 911 Carrera GTS forgalmazása.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?