Párizsban kiállítják a Toyota Auris új verzióját
Sportosabb vonalakkal, fokozott vezetési élménnyel jön az új Toyota Auris
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Alig több mint egy hónap múlva láthatjuk a meredekhátú Corollákat nyugdíjazó, eddig langyosnak mutatkozott, de forrósodó Toyota Auris második kiadását.
Karakteresebb lett a forma, az orr az új Yariséra emlékeztet, a hátsó lökhárítót pedig mintha az Opel Amperáról emelték volna át. Nyilván légellenállás-tani okokból, az alaktényezőt ugyanis Cw=0,28 értékre apasztották a tervezők. Csökkent a magasság is, 5,5 cm-t, a hossz bezzeg nőtt 3-at, a tengelytáv pedig változatlanul 2600 mm. Méretnövekedés ennek ellenére van az utastérben is, a hátsó lábtér 2 cm-rel nagyobb. A korábbinál 9 cm-rel hosszabb lett a csomagtér is, mely immár verziótól függetlenül, azaz a hibrid esetében is 360 literes.
A gyáriak a korábbinál alacsonyabbra helyezett súlypont, valamint a szerényebb saját tömeg miatt élvezetesebb vezethetőséget, jobb menetkomfortot ígérnek a korábbi verzió továbbfejlesztett, 1,33 literes (100 lóerős) és 1,6-os (132 lóerős) benzinmotorjaival, valamint 1,4 (90 lovas) és 2,0 literes (124 lóerős) dízelekkel várható motorpalettával. Természetesen marad/jön a Prius alapú hibrid is, 1,8 literes Atkinson ciklusú benzinessel és önálló mozgatásra is képes villanymotorral, egyelőre ismeretlen teljesítménnyel. Sokáig persze már nem kell kétségek közt élniük az Auris-rajongóknak, bő 5 hét múlva minden részletét megismerhetjük.
Látom jóska képbe vagy, tudod mit beszélsz az egyszer szent:))))
Kívülről még elmegy, de ez a belső nagyon gáz lett, a műszerfal kritikán aluli az elődjéhez képest, egy Kia vagy Hyundai meg már fényévekre jár ettől!