Padlóra küldték az Audi A5-öst

Látványos ültetés és finom belga tuning

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Belgiumban is értenek a tuninghoz, a 24 éves Dany dízel Audi A5 Sportbackjét szépen átalakították. A nyugdíjas külső már a múlté, a leültetett Audi dögösebb, mint valaha.


A munka szép példája annak, hogyan lehet látványosan tuningolni úgy, hogy közben az autó egyetlen lemezén sem kell változtatni. A KW Variant 2 ültetett felfüggesztés megtette a magáét, ha ezzel a kocsival parkolunk le a Tescónál, biztosak lehetünk abban, hogy körbeveszik a rajongók. A belga utak sem az igaziak már, a tulajdonos ezért inkább Kean Suspensions légrugókat szereltetett kocsijába. Húszhüvelykes felnijei (20x8,5 hüvelyk) egyediek, mind a négy kerekén 225/35-ös Yokohama S Drive gumik feszülnek.
Hirdetés

A kocsi izmosító kúrán is átesett, a chiptuninggal 300 lóerősre húzták fel a háromliteres V6-os teljesítményét. A szebb hangról rozsdamentes acélból készült Super Sprint kipufogórendszer gondoskodik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 02:03
    Permalink

    A sok hozzáértő szaki… Pffff!!! Honnan van pénze egy huszonéves belga fiatalnak? Szerintem nem 3-400 euroért pakolja a polcokat a Tescoban…
    Összetéveszthető egy A5 Sportback és egy A7 ? ? ?
    Ha a “szaki” is azt mondja…. Nem kell csodálkozni Gipsz Aladáron 🙂

  • 2017.10.30. at 02:03
    Permalink

    A húszcolos felniken szerintem már Belgiumban sem lehet normálisan közlekedni!
    Az átalakítás profi,de mindig felötlik bennem a kérdés:Egy alapból rohadt drága kocsira+a szintén drága átalakításra honnan van pénze egy 24 éves fiatalnak?
    Biztos nyert a helyi lottón…..:-)

  • 2017.10.30. at 02:03
    Permalink

    Elöl mintha lenne 5-10 centi amivel kifelé kéne hozni azt a szerintem NEM egyedi felnit, így elég ratyin néz ki és az útkövetése is érezhetően rosszabb, ha az első kerekek nyomtávja kisebb mint a hátsó. Meg a chip… nem lehet valami komoly műhely aki ehhez reklámnak adja a nevét. Százával rohangálnak ilyenek még itthon is.

Vélemény, hozzászólás?