Padlógáz és ugratás, ilyen volt a Corolla reklám 38 éve

A négyajtós Corollától még a nők is elaléltak a Toyota világában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A mai reklámokban zölden gondolkodó fiatalokat és a bolygónkért aggódó szülőket ábrázolnak, régen a csikorgó gumi és a tiltáson pörgő motor korbácsolta fel a vásárlási kedvet.

Rengeteg időt lehet elszúrni a régi autóreklámok vadászatával, de az ilyen gyöngyszemekért megéri elfecsérelni az órákat. A japán hirdetés 1986-os, azaz még az E80-as kódjelű Corollát hivatott népszerűsíteni manapság már elképzelhetetlen módon. A harminc másodperces időkapszula egybesűríti mindazt, amire a nyolcvanas és kilencvenes évek férfi autóvásárlói vágytak: a járgány legyen sportos és lehessen vele csajozni.
Hirdetés
Szerencsétlen Corolla egyikben sem igazán jó, ennek ellenére a készítők kihozták belőle a maximumot. A vadítóan piros négyajtósba elég csak beleülni, máris vagányul vezető álomférfivá válik az egyszeri autóvásárló.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?