Laposabb, mint egy kisautó, de hasonló lehet a következő Ibiza formája
Továbbra is jól néz ki a Seat márka új formavilága, a Genfben bemutatott IBE tanulmányhoz képest a párizsi IBE. A spanyolok ennek megfelelően csak vörösre festették a korábban szürke karosszériát, egyébként arra koncentráltak, hogy a belső tér sokkal valóságosabb, azaz használhatóbb látszatú legyen a korábbinál. A 3,83 méteres hossz miatt csak 2+2 üléses a helykínálat, de a mindössze 123 centis magasság is arra utal, hogy ez nem egy kisautó, hanem egy sportkupé. Újdonság még, hogy nem vesződtek sokat a hifivel, ami ugyan sok mindent tud, de a manapság oly fontos kütyü-dolgokat egy okostelefon-dokkoló segítségével oldották meg.
Csak 2+2 személyes az utastér, de az üvegtető miatt legalább a térérzet jó
De nem csak ötletes az IBE, hanem elektromos meghajtású is. Az első kerekeket egy 68 lóerő tartós, 102 lóerő csúcsteljesítményű motor hajtja, az 50 km/h-s tempót 3,5, a 80-at 6,6, a 100-at 9,7 másodperc alatt képes elérni, ami a mai autók szintjén van. Ez nem csak a nagy nyomaték, hanem a könnyű építés érdeme, mert az acél-alumínium vegyes váz alig 1100 kg. A 18 kWh kapacitású akkumulátorral legfeljebb 130 km távolságra képes eljutni az IBE, ami városi használatban megfelelő a Seat megítélése szerint.
Úgy megy a 102 lóerős elektromotorral, mint egy mai 1,4-es benzines, de csak 130 km távolságra