Öt másodperc alatt van százon az új AMG A 35 szedán
Bemutatták a legerősebb lépcsőshátú Mercedes-A-osztályt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A fiatalabb korosztálynak szánja a Mercedes az új AMG A 35 szedánt. Becsléseik szerint az ifjúság jobban fogja kedvelni, mint a ferdehátút.
Akárcsak a ferdehátú, úgy a kupés tetőívvel megáldott AMG A-osztály szedánt is a négyhengeres, turbófeltöltéses, kétliteres benzinmotor hajtja 306 lóerős teljesítménnyel és 400 Nm forgatónyomatékkal. Az erőt hétfokozatú, duplakuplungos automatizált sebességváltó továbbítja mind a négy kerék felé, ugyanis minden AMG A 35 a 4MATIC összkerékhajtással gurul az utcákra. Az izmos motornak hála 4,8 másodperc alatt eléri álló helyzetből a 100 km/h tempót az autó, a végsebességét pedig 250 km/h-ban limitálták.
Az AMG változat könnyen felismerhető és jól megkülönböztethető a többi lépcsőshátú A-osztálytól. Elöl a méhsejtmintás hűtőrács és a splitter krómcsíkja az árulkodó, ha az AMG felirat nem lenne elég. Hátul viszont a látványos diffúzor, a két hatalmas kipufogóvég és a csomagtér fedelére helyezett kis szárnyacska teszi vérpezsdítőbbé a limuzint. Emellett az AMG modellhez rendelhető Night Package további fekete kiegészítőket kínál, köztük a 19 colos könnyűfém keréktárcsákat is.
Az utastér megegyezik a ferdehátúban látottal. A szedán is megkapja a legújabb fejlesztésű AMG kormánykereket, és a többi A-osztályból ismerős MBUX rendszer sem hiányzik belőle. Szintén ott van a szedánban az üzemmódválasztás lehetősége. A kormánykeréken elhelyezett gombbal lehet váltogatni a csúszós útra szánt, a sportosabb karaktert eredményező és a szabadon konfigurálható módok között. Ezek a váltó működését és a motor gázreakcióit szabályozzák, de rendelhető az AMG Ride Control is, ami már a futóművet állítja három fokozatban.
Arról egyelőre nem érkezett információ, hogy mikor jut el a márkakereskedésbe az új AMG A35 szedán és még azt sem lehet tudni, hogy pontosan menyibe fog kerülni.