Még nem hivatalos, de valószínűleg legkésőbb novemberben érkezhet a Tonale
Hiába ölt rengeteg pénzt az FCA az Alfa Romeo Giulia és a Stelvio fejlesztésébe, és hiába lett gyönyörű a formatervük, az eladások nem a várakozásoknak megfelelően alakultak. Nagy reményekkel vitték az USA-ba is ezeket a típusokat, ám kiábrándító számok jöttek tavalyról, hiszen csak 18 292 darabot adtak el az Alfákból.
Már nem fog sokat változni a tanulmányautóhoz képest
Ezen kellene változtatnia a kisebb méretű, Tonale névre keresztelt SUV-nak. Hivatalosan még nem erősítették meg, hogy valóban ősszel érkezik-e az újdonság, ám egyre erősebbek a pletykák, amelyek szerint az eddig csak koncepcióautóként bemutatott modell novemberben már piacon lesz. A bevezető szériát pedig 2022-ben követhetik az alapváltozatok.
Plug-in hybrid hajtásláncot is kap
A végleges változat már nem sokban tér majd el a koncepcióautótól. Nagyobb visszapillantókat kap és a fényszórók formája változik picit. A motorkínálatról sincs hivatalos információ, de szinte biztos, hogy a konnektoros hibrid hajtáslánc ugyanaz lesz, mint, ami a Jeep Renegade-ben szolgál. Tehát az 1,3 literes benzinmotor és egy villanymotor párosa, amelynek rendszerteljesítménye lehet 190 lóerő és 240 lóerő is, mindkettő esetében 42 kilométeres tisztán elektromos hatótávval.
Állítólag szeptemberben mutatják be a szériaváltozatot
hát nem tudom ki várja ,de mi alfások nagyon nem suv okat várunk ,tiszta szégyene ez az alfa romeonak és olaszországnak,szomorú ami evvel a márkával történik.mi gt t várunk zászlohajot várunk és spidert várunk…………
Nem tudom mit értesz “alfás” alatt, vettél már új Alfát a gyárból vagy részvényt esetleg?
A cég abból tud megélni hogy pénzt kap az általa gyártott autókért (leegyszerűsítve, tudom).
Kínált sportos autókat nem tarolt vele. Minden márka SUV-kből él, Alfától Volvóig. Kivétel nélkül MINDEN prémiummárka, és lassan a legtöbb tömeggyártó is. Nem kevés pénzbe került az új platform (amire a Giulia és a Stelvio épül), és elég jól sikerült, megérdemelt volna egy Alfás szintű formát, ez most itt összejött.
Szívesebben látnám ezt a dizájnt a Stelvio RWD platformján és méretében, de gonodolom Európában jól jöhet nemik egy kisebb olcsóbb SUV is. Meglepne ha sokat változtatna az USA eladásokon.