Összejöhet egy Honda NSX Type R, ráadásul hátsókerekes lehet
Hátsókerekes lehet a Honda NSX Type R
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az új Honda NSX alapból összkerékhajtású és hibrid, de az igazán brutális Type R csúcsváltozata valódi drifter álomautó lehetne.
A Honda NSX eleve olyan autó, ami nem hagyja nyugodni az autórajongókat. A tavaly 25 éves típus, mint Ayrton Senna saját hangolású sportkocsija vonult be az autótörténelembe. Aztán jött az új generáció tavaly, ami a régi értékek mentén, de abszolút XXI. századi technikával újította meg a típust. Még mindig nem tudunk róla mindent, legutóbb az árát elárulta a Honda, de ennél is izgalmasabb a hírbe hozott Type R gyári csúcsváltozat. A brit Autocar legfrissebb információja szerint a csúcs NSX-ből kimaradna két motor, de félni nem kell, a 3,5 literes V6-os megmarad.
Elhagynának viszont a háromból két villanymotort így a hajtáslánc továbbra is hibrid, de az összes nyomaték a hátsó kerekekre zúdulna. A Type R még nem kapta meg a cégvezetéstől a zöld jelzést, de többen tolják a projektet. Köztük van Nick Robinson is, aki az NSX dinamikai fejlesztéséért felel. Tőle tudjuk, hogy a már bemutatott változatnak is van egy külön aktiválható szervizüzemmódja, amiben nem aktívak a villanymotorok, és ezt használva az ABS sem működik. Ez azért még a Ford Focus RS drift programjánál is ütősebb lehet. További érdekesség, hogy az Acura, a Honda amerikai részmárkája benevezett két NSX-szel a legendás Pikes Peak hegyi felfutó versenyre. Nyilván ehhez szükség lesz az NSX kihegyezésére. Nick Robinson szerint nem kizárt egy roadster érkezése sem.
Nem olyat ragadok ki, ami tetszik, hanem olyat, ami [b]bizonyítékként szolgál az állításaimra[/b]. A Te m*rhaságaidat sehol sem találja meg senki leírva, én meg szerencsés helyzetben vagyok: válogathatok is, hogy honnan akarok idézni vagy belinkelni valamit:)
Ezzel a butasággal meg ne gyere már, légy szíves, hogy az életkor így meg az életkor úgy: tudtál róla, hogy Bajor Imrének sosem volt jogosítványa? Az életkor előrehaladtával nő a tapasztalat, de korántsem minden területen – van olyan, aki már őszül, de még sosem volt külföldön, és olyan is van, akinek még nővel sem volt dolga idős kora ellenére. Elég idős vagyok ahhoz, hogy tudjam, mit beszélek, Te viszont óvodás szintekre tudsz zuhanni, főleg péntekenként. Egy újabb böszmeség: aki csődbe megy, az sz*r autókat gyártott? Még véletlenül se lehet az, hogy nem tudta eladni, ugye!? A Nissan csillaga akkor ragyogott a legfényesebben minőség terén, amikor jött a bedőlés.
Te tényleg ennyire vak vagy? Autós oldalakon nem olvasod, hogy a Nissantól mennyire félnek azóta, hogy Renault-dízeleket használ? Néha kukkants rá a vezess vagy a TC tanácsadó-rovataira…
Ha elvakult fórumozót keresel, akkor az Integrale lesz, nem én – ő állította, hogy az R8-as Audik balesetben gyulladtak ki:) Már sokszor leírtam, hogy van rossz Toyota-dízel és a Mazdák szeretik a rozsdát. A beltereken Te szeretsz mindig lovagolni – ha túl igényesre csinálnák, mint a VW, akkor piacokat vesztenének, pl. az amerikait, ami elég fájó pont lenne nekik…Ott nem pöffeszkednek annyira, mint Európában(és jelen esetben épp Te).
A hiper-szuper élére vasalt beltereddel Te kitörölheted, ha épp trélerre vársz. Viszont a legtöbb embernek fájó pont, ha óriási összegeket kell az autóra költeni, amit történetesen a családra vagy lakásra stb. is lehetne. Tetszik vagy sem, a távol-keleti márkák a legmegbízhatóbbak, akkor is, ha Te kiállsz a nép elé egy nagy transzparenssel és tiltakozol ellene:) Ezeket lehet a legkevesebb dologgal támadni, ez van.
s3000-nek volt igaza egyszer: a h*lyeség dominó-elven működik: ha egyszer elkezd dőlni, nincs megállás:)
Ha kicsit idősebb leszel, rájössz, hogy nem ildomos a szakirodalmat szembe köpve a saját utadat járni, mert nagy taknyolás lehet a vége…
Figyelj, attól még hogy találsz egy mondatot ami neked tetszik és kiragadod, attól csak magadat járatod le.
Önmagában az igaz hogy a legnagyobb tulajdonosa egy brit ipari konglomerátum volt (ezt vette meg kéz alatt a BMW). De ha nincs a BMW akkor, és a Honda azt mondja hogy kiszáll, akkor kb ugyanúgy zuhant volna a mélybe a Rover a BAE csoporttal, mint ahogy tette a Phoenix csoporttal, ami a nagy ígéretek mellet csak felszámolási tevékenységet tudott végezni.
A Nissant is japán bankok tartották életben, de a garancia arra hogy viszontlátják a pénzüket Ghosn személye és az a tény volt, hogy a Renault is az életét tette fel a kalandra (a Renault a Nissanért fizetett pénzért a Rernault Trucks kamionrészleget áldozta be ami most a Volvo Trucks része, a svédek a pénzt pedig a Fordtól kapták a Volvo Carsért). Szóval ennyire mozgalmas volt az elmúlt 20 év.
Szóval neked van erről egy eléggé elnagyolt nézeteied ami a japán márkák sérthetetlenségén és felsőbbrendűségén alapul. ezt kiterjesztve minden ázsiai gyártóra, lásd Koreia.
Ha picit idősebb leszel rájösz te is, hogy a márkák szinvonala bizony mindenkinek ingadozik, nehéz a csúcson maradni, és épp a 90-es véek bizonyították, hogy pár éval alatt lehet a csúcsról a csődbe zuhanni…
„Leírtam korábban, hogy a Honda de facto tualjdonosa volt a Rovernek azzal a pár százalékkal, mert nála volt a tudás a közös fejlesztéséekhez.”
ÉS az úgy, ahogy van, egy orbitális nagy b*romság volt. Tudod, mit csináltam? Meg fogsz lepődni. Belekukkantottam a Rover Wikipedia-oldalába. És nini – mit látok? Fordítsam, vagy Neked is megy, Zöldfülű kolléga?
„The MG Rover Group was the last [b]domestically owned[/b](!!!!!!!!!) mass-production car manufacturer in the British motor industry.”
Ez már tényleg több a sok(k)nál…
Igen valóban elég sok átvétel zajlott, sőt egy cég többször is körbevándorolt (a Mitsubishi története tanulásgos.)
Leírtam korábban, hogy a Honda de facto tualjdonosa volt a Rovernek azzal a pár százalékkal, mert nála volt a tudás a közös fejlesztéséekhez.
A BMW mégis kitette a szűrét mert meg tudta venni egy csndestárs nagyrészvényes hányadát.
A Renault a legnagyobb részvényes, ahhoz hogy leszavazzák, az összes nagy pénzügyi befekteteőt maga mellé kell sorakoztatnia Ghosnnak, és az ellenfél nem a Renault volt (a forrásod címe kicsit pontotlan) hanem a francia állam.
Sokat elárul hogy a hatásvadász cím alatt a felleető cikk is teljesen mást ír, mint a címe sugall. Ez nem a Nissan és a Renault párharca hanem a Renault Nissan vezérigazgató és a francia államé.
Keress ra a videore Tiff Nidell veret vele, remelem jol irtam a nevet.
szoval a szalonautokat szoktat szoktatni a mindennapi elethez? 🙂 Kozepmotoros autoval nagyon nehez lesz driftelni meg a profiknak is. Ketes kimenettel. Nagyon sok gyartonak van ilyen elrendezes nemcsak a bombinek.
Tudom nem akarod elhinni, de kb ugyanazt mondjuk csak másképpen. Ileltve mást jelent az élmény esetleg. Illetve nem tudod mit jelent a driftelés.
A Drigft egy speciélis dolog, és erre a BMW féle elrendezés a legjobb, mert a fara könnyen kitör viszont ilyenkor csak a fara, nem az egész kocsi. Úgy is meg tudod riszáltatni, hogy egyáltalán nem vagy a sebességhatáron, sőt akár egy helyben állsz. Erről szól a drift, nem a határon sodródásról.
A 4WD pedig ebből a szempontból nem akkora élmény viszont sokkal hatékonyabb.
És ja nem szoktam körbedriftelni körforgalomban. Persze ez nem jelenti azt hogy nem csináltam már ilyet. Baráti tanács, sose vegyél megkímélt hátsókerekes szalonautót 🙂
Az R8nál szinte lehetetten, hogy a fara kitörjön drifteléskor. Amikor egy padlógázra a BMW riszál (és az ESP esetleg elvesz, ha nincs kikapcsolva), az Audinál viszont előre küldi a hajtást és „ívre teszi” a kocsit.
Az R8 nem riszál, ha viszont elveszti a tapadást az már a túl nagy sbesség miatt van, és a tapadáshiány mind a négy keréken jelentkezik, amihez nagy sebesség kell.
Ha Te így gondolkozol, akkor elég sok „átvétel” zajlott az elmúlt évtizedekben az autóiparban…a vakbelem meg hangosan röhög:) Te nem is velem vitázol – a szakértelemre(pl. Wikipedia) fittyet hányva tolod a saját kreált teóriáidat. Legyél a továbbiakban nagyvonalú magaddal – egy nicknév-változtatás alap lenne mostmár: Zöld >>> Profi/Király/Isten stb… Kár, hogy a valóságot nem tükrözné, ellenben remekül szórakoznánk Rajtad itt többen. Semivel nem tudsz töbet, mint az itteni kemény mag(az értelmesebbekre gondolok).
Nekem Te ne akard a f*ságaidat elmagyarázni, én a Wikipediának hiszek(még ha néha a frissítéssel el-elmaradoznak). Azt hiszem, abban egyetérthetünk, hogy Te nem vagy szakirodalom, csak egy feltörekvő: de azt is elég sután csinálod:)
Belinkeltem Neked akkor a cikket, hogy [b]a Nissan szabadulna a Renault szoros öleléséből[/b]: nem, Te csak struccpolitikáztál, toltad a h*lyeséget tovább. Kereszttulajdonlásról van szó. Mond ez Neked valamit?:)
Brrrr…na most már tényleg elegem van Belőled mára…Friday the 13th for Mr. Green:)
Menőmanő, Neked üzenem, ha olvasol: hagyd ezt a nagyképű alakot.
Hat te biztos nem vagy az elmenyautozas uttoroje, de hogy a hataron nem autoztal meg aautoval az eleg valoszinu. HA egy 4 kerekes auto kezd el sodrodni hataron akkor azt sokkal konnyeb megfogni mint egy FWD-t, vagy hatulhajtos autot. Sokkal nehezebb is eldobni, szarbashibat csinalni vele. Nemugy mint egy bomossel pl. Az R8-rol volt egy jo teszt a Fifth Gear-ben. Minnel gyorsabban mentek vele a szlalom palyan annal inkabb tobbet kert meg az auto es meg tobb elmeny adott. Erre valok a kozepmotoros autok. Palyarekordok felallitasara. Egy ilyen szlalomon nincs ellenfeluk. A teoriad nemhozzaertest sugall es meg akkor nagyon is PC voltam.
Figyelj, két három cikkenként megpróbálják neked elmagyarázni, hogy nem az jelenti az átvételt, hogy 100%-osan megveszi a céget és a korábbi cégvezetőt pedig bezárják egy sötét pincébe a cég legalsó emeletén és minden logót árfestenek az újra.
Most már nekem is kezd elfogyni a türelmem.
Szerinted a japánok önként és dalolva maguktól vették fel GHosn-t CEO-nak a NISSAN-hoz és vágták le a saját ujjaikat a költséghatéknyság nevében?
Vagy mégis elég volt az a pár százaléka a Rernaulnak ahhoz, hogy a koárbbi beszerzési veréigazgatóhelyettesét megtegyék Niccan CEO-nak és az szabadon szanálja a céget?
Tudom szerinted japánban nem is volt válság, a japánok tökéletesek, nem si hibázhatnak és igazából a Nissan a tulajdonosa a Renaulnak. Csak éppen nem szavazhatnak 🙂
Az egy dolog hogy nem érdekeltek még akkor az autók de legalább higgy az idősebbeknek akik ezt akkoriban megélélték,
Értem én, hogy bolhából akarsz elefántot csinálni, meg lejáratni szokás szerint, de akkora sajtóvisszhangja ennek messze nem volt, mint a leégett ki tudja, hány R8-nak, Lambónak és Ferrarinak. Tudjuk, ha Rajtad múlna, akkor a megbízhatósági listák élén Alfák állnának, a Toyota meg messze a legvégén kullogna. Érdekes egy figura vagy.
Megjegyzés: amit Menőmanónak írtál, az megint egy minden határon túlmenő blődli(Toyota-átvétel: könyörgöm, nézd már meg a Subaru Wikipedia-oldalát – látod ott CEO-ként Akio Toyoda nevét?:))). Megfigyeltem, hogy mindig pénteken szalad el Veled a ló. Mi van, Nálad kinden pénteken 13.-a van, Zöld?:)
Megígértem a múltkor, hogy nem megyek bele az ilyen vitákba még egyszer, de magamban fortyogtam egy sort az irományodat olvasva:(
Ez a kocsi a Nürburgringen égett le, nem a Honda valami japán házi tesztpályáján. Ez már a marketingkampány része szokott lenni.
Igen nyilván visszaveti a projektet ha van pár elő-szériás autód és az egyik lég 🙂
Az meg végképp ha kiderül, hogy nem bírja ki az első élesebb tesztet élve…
Remélem, azért tisztában vagy a különbséggel aközött, hogy valami porig ég, miközben a tesztköreit rója és még nem kapható, valamint aközött, hogy használat közben gyulladnak ki már piacra dobott példányok a tulajok alatt. Ez akár szemléltethetné is a különbséget a japán és az európai autógyártás között – a konstrukciós hiba a piacra dobás előtt jön ki, és még helyrehozható, vagy utána és akkor nyilván már késő: a renomé szenved csorbát.
Valószínűleg ez a tűzeset is közrejátszott abban, hogy a piaci bevezetés ennyit késett. Remélhetőleg mostanra már kiküszöbölték a hibát a Honda mérnökei.
Nem értem miért gondolod lejárhatásnak a tényeket.
A linked pedig azért vicces, mert az NSX még ki sem jött és már porig égett,,,
[url]http://www.autoblog.com/2014/07/24/2015-acura-nsx-burns-nurburgring-photos/[/url].
Amúgy én is kedveltem az NSX-et és az új is bejön formára. A reklámját pedig egyenesen imádtam ([url]http://autossagok.blog.hu/2014/08/25/nsx_reklam[/url])
Az BMW és az MX5 driftelés oka, hogy nincs hátul súly, ellenben ott hajt. Ezekkel ideális driftelni, mert ezeknek a legkönynebben tör ki a fara, akár 110LE akár 400. De egyúttal könnyű is megfogni, mert nem az autó súlypontja indul meg kifelé, hanem csak a fara. Gyakran egy gázelvétel elég hogy megfogjad.
Az R8-cal szinte lehetetlen drftelni, mert az elrendezés a maximális úttartásra van kihegyezve. Sem az orra sem a fara nem tör ki. Ha csúszik akkor viszont már besokaltál, és az egész autó (a sőlypont) tör kifelé, ilyenkor nem nagyon lehet megfogni.
Ez gondolom ugyanúgy igaz a 4 kerekes Gallardóra is.
A fentiek miatt látni annyi amatőr által összetört R8ast a neten, de olcsóbb autóknál az MG-F/TF kabrók és az MR2-esek is is hírhedtek arról, hogy szűk a drift határ és konnyű éezúzni az oldalát.
Én azért szeretném egy napra versenypályán megkaparintani ezt a „szörnyen lassú” autót 🙂 .
Nem gondolom, hogy driftautónak alkalmas lenne, ahhoz túl erős. Ez nem arra való. R8-asokkal, Lambókkal, Ferrarikkal, Astonokkal sem szoktak driftelni, viszont M3-asokkal, Skyline-okkal és MX-5-ösökkel elég gyakran:)
[b]Zöld kolléga[/b]: a Tőled már megszokott lejárató-kampányra hadd szolgáltassam az ellenpólust. Remélem, az olaszok léptek már valamit, mert ez elég ciki:
[url]https://www.google.hu/search?q=ferrari+lamborghini+burning&client=opera&hs=n6G&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwii6ZqUgMjLAhWIKJoKHVlzC58Q_AUIBygB&biw=931&bih=610[/url]
Azt hiszem olvasták az első tesztreakciókat japánban 😛
[url]https://www.youtube.com/watch?v=GUDLUSqfqxg[/url]