Vajon a Volkswagen csoport is profitálhat a Renault olcsó villanyautóiból?
Német lapértesülések szerint a Volkswagen tárgyalásokat folytat a Renault-val egy olyan közös platform megalkotásáról, amelyre mindkét fél olcsó villanyautókat tud építeni, ezzel közelebb hozva az átlagemberekhez a villanyautózást, és valós európai konkurenciát teremtve a kínaiaknak. A Handelsblatt értesülései szerint a megbeszélések még nagyon korai fázisban tartanak, és könnyen előfordulhat, hogy semmi sem lesz az üzletből, de a lap egyik jól értesült munkatársa már konkrét számadatokat is tudni vél az ügyben. Elárulta, hogy a tervek szerint amennyiben nyélbe ütik az üzletet, úgy mindkét fél éves szinten 200-250 ezer autót gyárthat a platformra.
Az 5-ös már jövőre bemutatkozik, nemrég némi ízelítőt is adott a Renault az újdonság formavilágából
A Renault jelen állás szerint jobban áll ebben a versenyben, hiszen a múlt hónapban mutatták be
a Twingo következő generációjának tanulmányautóját, amely a tervek szerint 20 ezer euró (kb. 8 millió forint) környéki árcédulával kerülhet a kereskedésekbe leghamarabb 2026-ban. Azonban
a Renault 5 már jövőre bemutatkozik, amelynek árát 25 ezer euróra (nagyjából 9,5 millió forintra) lőtték be. Ezzel szemben a Volkswagen 2025-ig biztosan nem készül el a belépő szintű villanyautójával, amelyről egyelőre csak annyit tudni, hogy 450 kilométeres hatótávval bír majd, és 20 perc alatt lehet feltölteni 10 százalékról 80-ra. A Volkswagen és a Renault egyelőre nem kommentálta hivatalosan a napvilágot látott híreket.
A Twingo már biztosan újjászületik villanyautóként, jelenleg úgy tűnik, hogy a Volkswagen háza táján is lehet hasonló megfizethető villanyautó
A VW-nél nagy a káosz, kétségbeesetten kajtatnak külső partnerek után, Rimac, XPeng, Ford, Renault… Egyétek csak meg, amit főztetek, megérdemlitek, amit kapni fogtok. Hajrá Kína!
Ha a VW eltűnne a föld színéről azt nem bánnám az Ódival együtt mivel ők csaltak az emissziós szabvánnyal. Nyugodtan beszántanám ezt a 2 nagyarc hülyegyerekcsináló márkát.
A Renault nem ezt érdemli még ha nem is top márka…
Én nem drukkolok Kínának mert ha tényleg leveri az európai autóipart a föld alá akkor elég nagy nyomor lehet Európában. Túl sok munkaerő közvetlen vagy közvetett ezekből a cégekből él, ha csak
a 2 német bebukna győr is lecsúszhat még ennél is jobban. A más országokban lévő gyáraitól sokak megélhetése függ még tőlük.
Győrnek brutális elszalasztott lehetőség volt szerintem a JLR Jaguár/Land Rover Tata konszern elutasítása. Ügyes volt Borkai volt polgármester a kormány ügyeskedésével együtt.
Hamarosan kiderül jön-e szeged mellé a BYD meg ha jön is mekkora bevétele lehet ebből a magyar átlagpolgároknak aki ott dolgozik majd, és persze meddig is lesz majd kifizetődő a jövőbeli ittlétük ha egyáltalán megvalósul. (úniós büntetővámok kína ellen, környezetszennyezés, stb..)
Ez igaz.
Magyar gazdaság, na olyan nincs.
Antal és a szocik eladták sz.rért h.gyért.
A fityisz ellopta a tenger támogatást, ahelyett hogy a saját gazdaságot erősítette volna.
Mi csak ráfaraghatunk, bár, sikerült pár évszázad alatt negyedelni-ötödölni MO-t, ez kicsi is csak eltűnik egyszer…