Őrzi címét, bővíti vevőkörét a BMW 5-ös sorozata

Ismét az 5-ös BMW a világ legnépszerűbb üzleti autója

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Csakúgy mint 2012-ben, tavaly is a BMW 5-ös sorozata volt a világ legnépszerűbb üzleti autója.

Őrzi szegmensbeli elsőségét, növeli eladásait a BMW tavaly frissített 5-ös sorozata. Tavaly összesen csaknem 370 000 példány kelt el a Limuzin, Touring és Gran Turismo verziókból. Az utóbbi szám elérésében fontos szerepet játszhatott a mindhárom variánst érintő tavalyi frissítés, de természetesen a 2013-as autók még nem mind a legfrissebb, új motorok és extrák sorát adó verziók voltak. Ha már frissítés, külsőleg leginkább a lejtőshátú Gran Turismo hátsó fele módosult, csomagtere egyúttal 500 literesre bővült. Ezen felül az 5-ös sorozat kínálatába is megérkezett az F90-es 3-asnál már megismert Luxury, Modern és M sport felszereltség-sor, a Xenon fényszóró pedig az alapfelszereltség része lett.
A belső változtatások közül a legfontosabbak az infotainment rendszert érintették: Professional navigáció választása esetén a már krómozott iDrive immár érintésre is reagál, például az adatbevitel során a betűket már ujjal is lehet „rajzolni”.
Hirdetés
Miként arról a frissítéskor be is számoltunk, tavaly nyár óta az új motorokkal az ötösök még gyorsabbak és gazdaságosabbak is lettek, sőt mindegyik megfelel az Euro 6-os előírásoknak. Ami a hatékonyságot illeti, a Magyarországon legnépszerűbb változat, a BMW 520d például kombinált körülmények között is megelégszik már 4,5 liter gázolajjal 100 kilométerenként - igaz, nálunk azért nem ezt az átlagot hozta, ahogyan persze egyik autó sem a gyári mesét.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

3 thoughts on “Őrzi címét, bővíti vevőkörét a BMW 5-ös sorozata

  • 2017.10.29. at 14:21
    Permalink

    mióta nagyméretű limuzin a prius?? azonkívül magyarázd el légyszíves nekem, hogy miért írsz bármit is priuszról egy nagyméretű luxusautó cikke alá? Vagy csak szereted a feszültséget gerjeszteni a Toyota kedvelők és a német autókat pl bmw-t kedvelők között? Nagyon sok szabad időd lehet…

Vélemény, hozzászólás?