Orra esik a Renegade vészfékezésnél
Levegőbe emelkedik a Jeep Renegade hátulja nagy sebességről satufékezésnél
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hatalmas problémára bukkant egy spanyol újságíró a Jeep Renegade tesztelése közben. Akkor a gyártó azzal magyarázta, hogy hibás volt az autó, de most reprodukálta egy másikkal is.
Veszélyes hibára bukkant néhány újságíró a Jeep Renegade kapcsán. Először még tavaly, egy spanyol autós magazin szerzőjének sikerült előhoznia a problémát. Egy Renegade tesztelése közben kíváncsi volt, hogy viselkedik nagy sebességről vészfékezésnél a terepjáró, hát tövig nyomta a féket, és a kocsi majdnem orra bukott. Elmondása szerint borzasztóan megijedt, mikor a kocsi előre bólintott és a horizont lassan eltűnt, de egyre többet látott az aszfaltból maga előtt. Érezte, hogy valami nem volt rendben hátul, ezért lerakott egy kamerát, hogy láthassa kívülről is. Kicsit elhűlt a felvétel láttán, azt hiszem, velünk se lett volna másként.
A Renegade hátulja szabályosan a levegőbe emelkedett, de nem keveset, mi 20 centire tippelnénk a hátsó kerék és az aszfalt közötti távolságot. Akkor azonnal jelezte a helyi Jeep forgalmazónak, aki elhajtotta őt azzal a magyarázattal, hogy az autó törött volt és a fékrendszert hibásan szerelték össze, így a kelleténél nagyobb erőt fejtett ki az első tárcsákra. Ez még egy törött autónál sem normális, főleg, amit márkaszervizben tesznek helyre, de ennél többet nem tudott tenni az ügyben.
A Grand Cherokee-val és egyeb Jeep modelekkel is gondok vannak,elég egyet rákeresni Google-en.Egy ausztráliai repper írt is egy számot a vadiúj Grand Cherokee-jéröl,valami ”Lemon Cherokee” vagy ilyesmi a címe.Szóval miután a vadiúj Jeep többet volt szervizben mint a tulajnál a srác nagyon kiakadt és ráadásul a Jeep márkaképviselet nagyon arrogáns volt vele.A lényeg hogy bajok vannak a Jeep portájan,nem tudom mi történik ott,de pl. a régi Jeepek mint az elsö szériás Grand Cherokee vagy a Cherokee sokkal jobbak voltak mint ezek az új sz*rok.
„A Grand Cherokee-nél is vannak problémák csak a Jeep szereti szonyeg alá söpörni oket.”
Ezt nem tudom, honnan veszed. Elég nagy port kavart a színész, Anton Yelchin halála, akit a saját Nagy Csirkéje odapréselt a háza betonkerítéséhez nemrégiben. Amikor az eset történt, már folyamatban volt a Csirkék visszahívásos javítása az elektronikus sebváltó hibája miatt. Amúgy van probléma az amerikai kocsikkal is bőven, felesleges konteókat gyártani – mivel nagyrészüket itt nem forgalmazzák, ezért minket a dolog legtöbbször nem érint, és a hírek sem jutnak el hozzánk. Bár aki amerikai oldalakat olvasgat, az naprakész lehet a témában.
Ha jól tudom a Fiat 500X szoros technikai rokonságban áll a cikkben említett Renegade-el. Így potenciálisan azzal is bajok lehetnek.
Hápersze!
Ámerikai az csak jó lehet! Ha nem akkor a no 1. lép életbe.
Hát ez nagyon gáz,mondjuk én startból nem adnék pénzt egy ilyen olasz-amerikai ocsmányságért,de nem ez a lényeg.A súlypont nagyon elol lehet,szerintem simán bukná a jávorszarvastesztet meg minden egyebet…A Grand Cherokee-nél is vannak problémák csak a Jeep szereti szonyeg alá söpörni oket.Tavaly vagy mikor egy tesztpályán sorra durrant ki az elso kereke kanyarban irányváltáskor,azt is kimagyarázták.
A hiba azért is veszélyes, mert így olyan, mintha csak két kerék lenne fékezett, és emiatt a fékút sokkal hosszabb lesz…
Akkor a rénszarvasteszt is bukó lehet?
ááááá, nem para, motoros kaszkadőrök is így szoktak megállni 1 keréken.:) Viccet félretéve ez elég nagy gáz, sztem konstrukciós hiba lehet, nagyon elöl van a súlypont magasan.
Ezt a szitut már csak egy kanyarban ráfékezéssel lehetne igazán látványosra kihozni.