Öreg autó nem vén autó!? – Komfortos négyajtós 1 millióért
Piaci körkép: 25 éves nagy autó extrákkal, 1 millió forintig
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem mindig csak az a fontos, hogy józan döntést hozzunk, időnként az érzelmeknek is utat kell engednünk. Például az autóvásárlásban is.
Pár napja egy igazi vén róka került a kezeink közé - pénteki használttesztünkben nem csak azt tudják meg, mit tud egy bő húszéves prémium limuzin, hanem azt is, hogy melyik országból érkezik és milyen típus. És ez adta az ötletet, hogy nézzünk körül, mit kapni a környékén, bár a felhozatalt látva az is joggal merülhet fel bárkiben, vajon miért keresne valaki autót ilyen feltételekkel? Ugyanakkor az autóvásárlás az emberek legalább akkora hányadánál érzelmi, mint amennyinél szigorúan racionális szempontok alapján meghozott döntés, úgyhogy most lássunk egyet az előbbiből!
Nagy, 2-3000 köbcentis autókat keresünk klasszikus 4 ajtós kivitelben, egymillió forintunkért minimum elektromos ablakot és légkondicionálót is kérünk és persze érvényes magyar okmányokat és normál állapotot, hiszen ki akar ezekben a viharos időkben hivatalos ügyekkel vacakolni. És 20-25 év közötti autók között keresgélünk. Miért? Mondjuk, hogy akkor voltunk gyerekek, és ezeket nézegettük legtöbbet az akkori katalógusokban. Feltételeinket a hasznaltauto.hu keresőjébe pötyögve a következő találatokat kapjuk.
A keresési feltételeknek megfelelő limuzinok
Típus | Futott km | Motor (cm3) | Teljesítmény (LE) | Vételár (Ft) | Évjárat |
Alfa Romeo 75 3.0 V6 (America) | 256 000 | 2959 | 185 | 980 000 | 1989 |
Audi 100 2.8 | 250 000 | 2771 | 174 | 399 000 | 1992 |
Audi 100 2.6 | n.a. | 2598 | 150 | 410 000 | 1992 |
Audi 100 2.3 | n.a. | 2309 | 133 | 349 000 | 1992 |
Audi 100 2.8 quattro | n.a. | 2771 | 174 | 249 999 | 1992 |
Audi 80 2.8 V6 | n.a. | 2771 | 174 | 275 000 | 1992 |
Audi 90 2.0 | n.a. | 2000 | 116 | 450 000 | 1989 |
Audi S4 | 233 000 | 2226 | 230 | 560 000 | 1993 |
Audi S4 | 320 000 | 2226 | 230 | 685 000 | 1992 |
Audi S4 | 216 000 | 2200 | 230 | 950 000 | 1993 |
Audi S4 quattro | 245 000 | 2226 | 230 | 850 000 | 1992 |
BMW 325i | n.a. | 2494 | 192 | 650 000 | 1991 |
BMW 325i | n.a. | 2494 | 192 | 349 000 | 1993 |
BMW 525i | 289 000 | 2494 | 192 | 359 000 | 1990 |
BMW 525ix | n.a. | 2494 | 192 | 499 000 | 1993 |
BMW 525i | 305 000 | 2494 | 192 | 699 000 | 1991 |
BMW 525i | n.a. | 2494 | 170 | 300 000 | 1989 |
BMW 525i | 328 000 | 2494 | 170 | 330 000 | 1990 |
BMW 525i | 344 864 | 2494 | 192 | 395 000 | 1992 |
BMW 525i | 402 000 | 2494 | 192 | 350 000 | 1991 |
BMW 525i Automata | 330 000 | 2494 | 193 | 400 000 | 1990 |
BMW 530i V8 | 280 000 | 2996 | 218 | 700 000 | 1993 |
BMW 530i V8 Executive | n.a. | 2996 | 218 | 440 000 | 1993 |
BMW 730i | 305 000 | 2965 | 188 | 735 000 | 1991 |
BMW 730i Automata | n.a. | 2965 | 188 | 699 000 | 1992 |
BMW 730i Automata | n.a. | 2986 | 188 | 790 000 | 1989 |
BMW 730i | 300 000 | 2965 | 188 | 400 000 | 1991 |
Ford Scorpio 2.9 V6 Ghia | 243 000 | 2935 | 146 | 219 000 | 1991 |
Mazda 626 2.2i GLX | n.a. | 2000 | 116 | 299 999 | 1992 |
Mercedes-Benz E230 | n.a. | 2299 | 132 | 540 000 | 1991 |
Mercedes-Benz E300 | n.a. | 2962 | 188 | 470 000 | 1988 |
Mercedes-Benz 300SE | 406 380 | 2962 | 180 | 749 000 | 1988 |
Mercedes-Benz E300 | 184 000 | 2962 | 180 | 699 000 | 1991 |
Mercedes-Benz C220 | n.a. | 2199 | 150 | 399 000 | 1993 |
Mercedes-Benz C 280 Elegance | 202 000 | 2799 | 193 | 520 000 | 1993 |
Mercedes-Benz C 280 Sport | 333 000 | 2799 | 193 | 550 000 | 1993 |
Mercedes-Benz C 280 Elegance | 220 544 | 2799 | 193 | 719 000 | 1993 |
Mercedes-Benz E 220 | 398 000 | 2199 | 150 | 450 000 | 1992 |
Mercedes-Benz E 220 | 250 000 | 2199 | 150 | 490 000 | 1993 |
Mercedes-Benz E 280 | 270 000 | 2799 | 193 | 410 000 | 1993 |
Mercedes-Benz E 230 | n.a. | 2299 | 132 | 485 000 | 1991 |
Mercedes-Benz E 260 | 260 000 | 2599 | 160 | 649 000 | 1992 |
Mercedes-Benz E 230 | 348 000 | 2299 | 132 | 675 000 | 1991 |
Mercedes-Benz E 260 Automata | 331 000 | 2600 | 160 | 699 000 | 1992 |
Mercedes-Benz 200 E | n.a. | 2000 | 136 | 600 000 | 1993 |
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V | 290 000 | 2972 | 205 | 250 000 | 1991 |
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 12V | n.a. | 2972 | 177 | 260 000 | 1991 |
Nissan Maxima 3.0 V6 | 216 000 | 2960 | 170 | 228 000 | 1991 |
Opel Senator 3.0 CD Automata | n.a. | 2969 | 156 | 240 000 | 1988 |
Saab 9000 2.3 Turbo CD | n.a. | 2290 | 200 | 259 000 | 1992 |
Volkswagen Passat 2.8 VR6 GT | 130 980 | 2792 | 174 | 550 000 | 1993 |
Volvo 760 2.8 V6 GLE Automata | 195 000 | 2870 | 147 | 400 000 | 1989 |
Volvo 850 2.5 20V | n.a. | 2435 | 170 | 299 000 | 1993 |
Volvo 850 2.5 20V GLT | 256 000 | 2435 | 170 | 550 000 | 1993 |
Volvo 850 2.5 20V GLT Etanol | 242 252 | 2435 | 170 | 349 000 | 1992 |
Volvo 740 2.3 Turbo | 250 000 | 2316 | 155 | n.a. | 1989 |
Finom kis lista, nemde? Igaz, a derekát elviszik a rogyásig unt német modellek, de azért akad rajta pár csemege. Például Alfa Romeo 75 háromliteres V6-ossal, tökéletes súlyelosztást garantáló transaxle váltóval, 185 pacival, harmonikás lökhárítójú America kivitelben. Szférák zenéjét idéző hang, hátsókerékhajtás, fenomenális élvezet. És folyamatos cumi. Tényleg, még az Alfások is tudják, hogy döntésüket ésszel megindokolni lehetetlen, a csöpögő csövek, érthetetlen elektromos elégtelenségek, indokolatlan inkontinenciák világa ez, kilábalni belőle nehéz, megérteni kívülről még nehezebb. Ha ön Alfa-rajongó, tárcsázzon azonnal, ha nem, olvasson tovább.
A boyracer korszak már elmúlt, kényelemre hajtunk, úgyhogy bármilyen jól hangzott volna régen egy BMW 325i, ma már legfeljebb ix Touringként lenne izgató. De az se olyan nagy, úgyhogy hagyjuk. Akkor már inkább az első generációs, hosszú 100-asból eredeztetett Audi S4 230 turbós lóerővel, természetesen quattro hajtással, 6-os kézi váltóval, elektromos ablakokkal, tükrökkel és napfénytetővel, ABS-szel, állítható kormánnyal, tempomattal. De minek is S, a végletekig hűséges 100-as kapható 2.3-as, 2.6-os és 2.8-as motorral is, sajnos komfortos automata egyikhez sem jár.
Viszont, ráadásul még félmillió forint alatt, akad itt BMW 525i szelepszámtól függően 170 vagy 192 lóerős kivitelben, igénytől függően akár négykerékhajtással, ízlés szerint kézi vagy automata váltóval, vagy, ha azon a pár forinton múlik, gázrendszerrel szerelve. Nem kell sokkal többre nyújtózni egy andalító 8 hengeresért sem, 530i is van 700 000 forintig manuálissal vagy automatával, bőrbelsővel, és még üzembentartóira is odaadják. Ugyanakkor, ha ilyen kicsiben álmodunk nagyot, akkor akár a fullextráig is elnyújtózhatunk. Mit szólnak egy tolótetős, fűtött első szélvédős, rózsafaberakásos, kanyarfényszórós, magas vételára miatt mégis exkuzált 700 000-es 730i-hez? És ha olcsóbb, és még egy robogót is adnak hozzá?
Nagyjából hasonló műszaki, felszereltségbeli és árszínvonalat remélhetünk a fő konkurenciát jelentő Mercedes két évtizedes példányaitól is. C- és E-osztály 130 és 200 lóerő közötti hathengeresekkel, kipörgésgátlóval, a bajoroknál gyakrabban automatával, képek alapján felmérhetetlen, de hihetőnek szánt 250 és 400 ezer közé tett futásteljesítménnyel: ezeket tényleg végig kell járni és alaposan feltérképezni, de így is, úgy is rizikós döntés elé néznek.
Ahogy ez alól az ökölszabály alól a fillérekért vesztegetett Ford Scorpio, a saját korukban biztonságukért rajongott svéd opciók, a Saab 9000 és gyönyörű kocka-Volvók, de még az autós sztereotípiák által megbízhatónak tartott japánok - a fillérekért kínált Mazda 626, Nissan Maxima és a Mitsubishi Sigma sem lehetnek kivételek. Mert ez a kor már nem a bizalomról vagy hitről szól, s mindenki jobban jár, ha csak abban az esetben hoz az itt kínáltakhoz hasonló döntést, ha tényleg töviről-hegyire tudja, mit vállal.
Nem csak arról van szó, hogy az ember kiválasztja a sorból a neki legjobban tetszőt, azzal is érdemes számolni, hogy az mibe fog kerülni a továbbiakban. Érdemes előre felkészülni a nagy fogyasztásra, s nem feltétlenül csak az üzemanyagra, olajra, az alkatrészekre is érdemes gondolni. Feltérképezni a kiszemelt autó típushibáit, az alkatrészek hozzáférhetőségét, árait, és egy megbízható, jól dolgozó, típushoz/márkához értő szerelő is elengedhetetlen lesz. Mert ennyi idős autóknál már bármi, bármikor előjöhet, és nincs rosszabb, mint egy-egy javítás után azon töprengeni, vajon átvertek? Vajon a haverom haverja tényleg fele ennyiből is kihozta volna? Talán meg se kellett volna venni?
Ugyanakkor azért reméljük, hogy ezeket a dolgokat már elégszer elmondtuk ahhoz, hogy teljesen magától értetődőnek tűnjenek. Azoknak viszont, akik csak most ismerkednek a használtautó-vásárlás rejtelmeivel, buktatóival, figyelmébe ajánljuk eddig 3. részéig megjelent, de még számosat hozó használtautó-vásárlási tippeket, tanácsokat adó, általános kisokos sorozatunkat. És ha azt elolvasták, tudni fogják, miért rizikós 20-25 évesek csábítása.
Mi mit választanánk? - a szerkesztőség kedvencei
Csak az érzelmek befolyásolhatnak!
Ebben a szegmensben józan döntést hozni lehetetlen. Csakis kvázi pénztemetők közül lehet választani. Két modell mégis gondolkodóba tudna ejteni. Az egyik egy 1991-es, fotón szép állapotú, 3.0 V6 24V Mitsubishi Sigma akár őszintének is nevezhető 290 ezer kilométerrel, 250 000 forintért. Még szebb állapota, szervizkönyvvel is igazolt 256 000 kilométeres futása, 4 fokozatú automata váltója miatt egy 550 000 forintért mért 1993-as Volvo 850 2.5 20V GLT is vonzó tudna lenni. Mindkettő elsőkerékhajtású, a Sigma valamivel erősebb, a Volvo viszont automata és bőrkárpitos. Autózni egyikkel sem lenne olcsó, azonos állapotra hozás, szervizelés esetén nem biztos, hogy a Mitsubishi olcsóbb maradhatna. Vonzók, vonzók, gyerekkoromba kalauzolnának vissza. Szerencsére vagyok annyira józan, hogy egyik pénztemetőbe se ugorjak bele, de ha mégis koros, nagy és erős autót választanék, a Sigma és a 850-es a befutók között szerepelne.
Katona Mátyás
Sajnos így a képeken nem látszik a belseje, de talán így is a Maxima. Régen utaztam benne sok-sok ezer kilométert elöl-hátul, és imádtam, erős volt, kényelmes, nem feltűnő, nem audibmwmerci, mondjuk sajnos nem is automata. Amúgy ez a bajom a Volvo 850-esek zömével is, tehát választásom a Ford Scorpio, mert gyönyörűen ronda, kár, hogy bőrös, de legalább automata!
Kántor István
Na igen, a Maxima már csak márkahűségből is, persze a Sigma sokkal izgalmasabb. Ugyanakkor, ha már teljesen értelmetlen automobilokra locsoljuk nem létező forintjainkat, akkor minek aprózzuk, ide nekem valamelyik tűrhetőbb BMW 730i-t, a lenéző pillantásokkal meg harcoljanak a sötétített ablakok!
Gruber Gergely
Csak az érzelmek befolyásolhatnak!
Ebben a szegmensben józan döntést hozni lehetetlen. Csakis kvázi pénztemetők közül lehet választani. Két modell mégis gondolkodóba tudna ejteni. Az egyik egy 1991-es, fotón szép állapotú, 3.0 V6 24V Mitsubishi Sigma akár őszintének is nevezhető 290 ezer kilométerrel, 250 000 forintért. Még szebb állapota, szervizkönyvvel is igazolt 256 000 kilométeres futása, 4 fokozatú automata váltója miatt egy 550 000 forintért mért 1993-as Volvo 850 2.5 20V GLT is vonzó tudna lenni. Mindkettő elsőkerékhajtású, a Sigma valamivel erősebb, a Volvo viszont automata és bőrkárpitos. Autózni egyikkel sem lenne olcsó, azonos állapotra hozás, szervizelés esetén nem biztos, hogy a Mitsubishi olcsóbb maradhatna. Vonzók, vonzók, gyerekkoromba kalauzolnának vissza. Szerencsére vagyok annyira józan, hogy egyik pénztemetőbe se ugorjak bele, de ha mégis koros, nagy és erős autót választanék, a Sigma és a 850-es a befutók között szerepelne.
Katona Mátyás
Sajnos így a képeken nem látszik a belseje, de talán így is a Maxima. Régen utaztam benne sok-sok ezer kilométert elöl-hátul, és imádtam, erős volt, kényelmes, nem feltűnő, nem audibmwmerci, mondjuk sajnos nem is automata. Amúgy ez a bajom a Volvo 850-esek zömével is, tehát választásom a Ford Scorpio, mert gyönyörűen ronda, kár, hogy bőrös, de legalább automata!
Kántor István
Na igen, a Maxima már csak márkahűségből is, persze a Sigma sokkal izgalmasabb. Ugyanakkor, ha már teljesen értelmetlen automobilokra locsoljuk nem létező forintjainkat, akkor minek aprózzuk, ide nekem valamelyik tűrhetőbb BMW 730i-t, a lenéző pillantásokkal meg harcoljanak a sötétített ablakok!
Gruber Gergely
de a bologatos kutyat ne hagyd ki a hatso ablakbol
meg a CDt a tukorrol a dobokockaval 1ut
bontottra még azér csak csak 😉
a lánc árából már inkább nagyobb turbót meg brembo fékeket vennék meg lefényeztetném a verdát gyári imola red színűre. szép árnyalat. ja meg 20 év után újrahuzatnám a bőrüléseket is eredeti fekete báránybőrrel. szóval 3 kg aranyból jutna tuningrra bőséggel. pontosan ijen lenne se több se kevesebb:
http://www.google.hu/imgres?q=saab+9000+aero&hl=hu&biw=1344&bih=682&tbm=isch&tbnid=dcSxcE04Z5vvFM:&imgrefurl=http://www.dragtimes.com/Saab-9000-Timeslip-4480.html&docid=5WoFgiOhDD7OdM&imgurl=http://www.dragtimes.com/images/1100256379hoger_liten.jpeg&w=800&h=444&ei=SFknUb7gBbPQ4QTsz4HgBA&zoom=1&iact=hc&vpx=791&vpy=417&dur=1844&hovh=167&hovw=302&tx=104&ty=121&sig=113964164851800945592&page=1&tbnh=132&tbnw=229&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,i:129
áááhh roncsok ezek már mind. alap hogy a 9000 est venne normális ember 2.3 aerót napfénytetővel memóriás üléssel 224 pacival és digitklímával 4 es autómatával. 6 kiló körül vannak is amik faxán néznek ki. kap kis polírt meg alufelnit dunlop gumikkal olajcseere kis ezmegaz aztán mehet is a feszítés a magyar BROADWAY en….
[b]„a mai verzios turbos 8-9l mert porgetni kell”[/b]
És adtunk a sz@rnak egy pofont. :-))
en nem azt mondtam hogy lehetettlen
vannak szempontok melyekbol a maiak jobbak
szeretem a technikat a fejlodest de 1.2es Sharannal nem ertek 1et
szep jo 1.2turbo bizbassz csilagszoro minden ra van aggatva
de mikor fog elmenni hiba nelkul 400-500e km-et?
Es a Mazda nagy ujitasara nagy figyelmet forditok mivel nem altak be abba a sorba
hogy rakjunk turbot minden hova.
es most nehogy azt hidd hogy turbo ellenes vagyok egyszeruen az egyszeru dolgok hive vagyok
hiszen a mai technikaval sima 1.0-1.4es motorokat tudnanak ugy gyartani ami varosba kis autopalyara eleg lenne nem kell 150-200le-s auto minden hova es nem kell hogy
minden aron 250en legyen a vege.
A turbos autoknak is megvan a helye
Keves lenne a COja es a fogyasztasa amire nagyon raaltak.
Katalogus adat szerint az ujak 4et-5ot fogyaszt valo eletben majd a duplajat
es nem mond hogy akkor gazdasagosabb az az kis motor ami 5eve 5-6al elment vegyesbe
a mai verzios turbos 8-9l mert porgetni kell
A mai autok hogy csinalnak ilyet?
Megmondom sehogy!
Mint ahogy 1uj autoval atutazni Europat 2-3e km-et menni 2 nap alatt ugy hogy se 1csavarhuzo
semmi szerszam nelkul vagy a mobilban a segelykero betarcsazva ujjunk meg a zoldon remeg.
Nekem a Mazda zokszo nelkul megtette nem is 1X!
5fovel rogyasig pakolva Nemeteknel 180-200al 10liter alatt maradva
Angliaban meg fekezo ernyo kellett hogy megaljon mert Amerikaig ment volna:)
Sziasztok!
Azt kell mondjam hogy két 20 évnél öregebb autóval a hátam mögött, kicsit elkötelezve érzem megam feléjük!
Azok az autók amik 90 előtt lettek készítve még meg vannak építve és a mai napig hűséggel szolgálják gazdáikat. Engem egyik sem hagyott még ott pedig sem a mostani sem az előző autom nem volt szalon állapotban.
Volt egy mazda 323 1,3 mp family 3 ajtós 1983-as építésü szgk-m ami ha nem rohad szét a futómű még ma is meglenne, annak az autónak nem volt lehetetlen átment mindenen legyen az szántás vagy patka nem számít. Mondják hogy víz meg olaj legyen benne és akkor tökéj. Olaj nélkül mentem 2 napig és semmi baj, mi ez ha nem érdem!
A mostani az egy mitsubishi lancer glx 1,5 sedan 1986-os. Erre kellet költeni de vontatni egyszer sem sőt én jártam inkább elhúzni haverokat. Elfojt vízzel semmibaja fel sem megy a visszajelző a pirosba, nincs olaj semmi baj, fémszilánk a váltóban még mindig megy, 4 db gyujtás kábel is tönkre volt dadogva de ment, na ilyet a mai autók hogyan csinálnak!?
Szia, nekem van egy 523i e39 es kb ugyanezeket tudom mondani rola mint te a volvodrol 🙂 nagyon megbizhato huseges tars, 170 loero kozlekedni boven eleg, ha rendesen szervizeled nem lesz baja. Ha egyszer sok penzem lesz akkor veszek meg tobb autot:) amugy varosban egy reno 5-t nyuzok:)
Lehet, hogy konzervatív vagyok, de vállalom.Van egy 1988-as évjáratú Volvo 740 Gl típusú autóm.Nagyon megkedveltem ezt a márkát és ez már a harmadik Volvóm és egyik sem hagyott cserben és nem volt velük semmi baj.
Ami nagy előny, hogy ki van fizetve, érvényesek a papírjai és remek utazó autó.És nem cigányautó.Nem mindegy! Nem világít be a rendőr az ablakon, mint a Ladába, hogy megnézze az arcomat.Nem vág elém az egytüdejű diszkópatkány a széttuningolt Hondájával, hanem megadja az elsőbbséget.Köztiszteletben álló szép nagy vas.Kényelmes,nem szakad le a derekam 500 km után sem, szóval imádom.Ha egyszer sok pénzem lesz, egy E39-es BMW-t megengeek magamnak, csak azért,mert rohadtul tetszik és nagyon jó hajtani.Fütyülök a divatra!
Helló.
Nekem egy Sigma volt az álmom, de a kötelezőjét A0-ba nem mertem bevállalni (160000ft), így lett egy 1992-es Mazda 626. 5 és fél éve meg van. Csak ajánlani tudom. Alkatrész még van hozzá, ebben a kategóriában talán nem vészes az ára. Nyúzom rendesen, cserben még nem hagyott. Motorja mint a doxa, fogyasztása 7-9 liter között tartható(2,0i). Szerintem az új suzukival, dáciával ne hasonlítsuk össze ezt a kategóriát, mert egészen más az érzés. Ebben a kórban szerintem vétek 1 milláig nyújtózkodni. Max 400000-ig. Akinek nincsen igénye az vegyen 2-es golfot, astrát, vagy corollát, ha nagyobbak az igények(klíma, nagyobb méret, erősebb motor, stb) akkor pedig olyan japán márkát ami esetleg van bontóban, vagy passatot, illetve 100-as audit. Ismerősi kőrben a 405-ös peugeott is sikeres volt. Azért a legtöbb az előző gazdán múlik.
Színtiszta faszság amit itt írtok, ha ráköltesz bármilyekire akár 1 millát is még akkor is olcsóbb mint 1 új dacia vagy suzuki de akkor már patika állapotban van és ezerszer jobb élmény 1 ilyen vasban utazni mint 1 új fos műanyag szarban, ezeket kéne megmenteni mert ezek még autók voltak, a maiak szart sem érnek 200 ezerre tervezik őket aztán kuka… Rohadt 1 világban élünk…
Kössz az infót. Nézegettem az interneten a különböző cégeket, és ez szemet szúrt, azért voltam kíváncsi rájuk. Ha most autót akarnék cserélni, biztos közöttük lenne, akiket megkeresek.
Évekkel ezelőtt én üzleteltem velük és elmondhatom hogy az eddig megismert autókereskedők közül a legkorrektebbek voltak.Az autómat korrekt áron beszámították, amit vettem tőlük, Opel Omega, hibátlan volt és két év múlva kp. visszavették. Én kb. 15 éve ismerem a céget, az is jó pont manapság hogy nem szívódtak fel soha. A telepen rossz autó nincs, mert anno volt amire garanciát is adtak. Ezért roncs kakává tört, vagy hajtott autókat én nem láttam. Most nem tudom. Amiért vissza mentem hozzájuk, mert nem a kapzsiságot tapasztaltam soha, hanem a rugalmasságot, a megegyezés érdekében.
Csodas autok csak hat az alkatresz odahaza meg talan de kulfoldon(anglia) eleg nagy kihivas!
626-os feltengelyere 3hetet vartam:(
De az oreg auto is lehet auto de meg milyen!
Regi rokonom Alfas volt vett 1 75ost lelakottan majd 1evig dolgozott vele atkabelezte sokmindent
ujra gyartott hozza nem a bolti kinait vette meg.Oda csak olajert ment.
Eszmeletlen mit tudott szegeny ritka jol vezetheto es megbizhato volt!Semmi lampa villlogas…
Evekig hasznalta erre jott 1emberke a Stoptablatol s mivel tegnap meg azelott se jott senki akkor minek alljon meg.Pechje volt…Utanna volt neki a Supermirafiori 2500D Luxus na az is 1auto
Teny hogy penz kell hozza de ha van megeri mert nem agyon elektronikazott Euro 10es normaig lefolytott autok.Hanem elheto szeretheto autok vigyazni apolni es szeretni kell oket.
Mint Apam aki telen olajradiatorral futotte a garazst
Ja es vezetni se art ha tud az ember biztonsagosan
Szerintem ilyen kritériumokkal csak ismerőstől vehetsz autót:)
Ilyet nehéz tutira mondani, de egyre én is kíváncsi vagyok. Ha úgy gondolod nézd meg ezt, és várom tapasztalatodat róla.
[url]http://www.hasznaltauto.hu/partner/essso_auto_udvar-166[/url]
Sziasztok!
szerintem gyönyörű darab a képen látható modell. Komolyan el is gondolkoztam rajta, hogy levadásszak egy ilyet a piacon 🙂
Picit más téma, de érdeklődnék nálatok (mert remélem a portál olvasói igen csak napra készek)
Hogy melyik használtautó piacot tudjátok ajánlani itt pesten? 1- 2 millió között vennék autót, és remélhetőleg olyan helyen, ahol nem csalnak a kilométer számlálóval és nem felejtik el megemlíteni a rejtett hibákat sem..
Tudtok ilyet mondani nekem?
Abszolút igazad van, nagyon jó tud lenni az öreg autó is, ha az ember nem harap nagyot a szaros kenyérből… Egy ilyen korú autó vásárlásánál biztosan nem működik az, hogy „600-am van autóra, 550-ért veszek egyet”. 20 év fölött már igen nagy probléma tud lenni az alkatrészellátás, ha nem egykori tucatmodellről van szó, tucatmotorral (márpedig a felsorolásból egyik sem az). Több alkatrész van, amit már márkaszervizből sem kapsz meg 25 év fölötti autóhoz, a bontóban pedig ha van is, nagyjából ugyanaz az iszonyú futásteljesítményű, mint amit neked kell cserélni…
Aki elhiszi 20 év fölött a 130-140 ezres futásteljesítményt, annak úgy kell. Létezik ilyen autó, de nem prémiumban és nem dízelben – ha mégis, az kéz alatt, családban cserél gazdát és nem kerül hirdetési portálra. Biztos, hogy ezek az autók nagyon sokat tudnak nyújtani, élvezet velük minden kilométer (ha rendben vannak), de tudomásul kell venni, hogy nem a magyar átlagfizetéshez mérik a fenntartásukat. Ezeknél ennyi idősen és többszöri Föld-Hold távolsággal a hátuk mögött nem csak úgy működik, hogy olajcsere és kész :-). Pontosan megvan az oka, miért kerül az újkorában harmincmilliós kategória 20 éves korára annyiba, mint egy kisautó…az üzemanyag csak kis része a fenntartásnak – persze ha a rendes karbantartás és állapotmegőrzés a cél és nem a „használjuk egy darabig, ütjük-vágjuk, aztán eladjuk valami baleknak jó pénzér’ ” hozzáállás.
Kár az öreg autókat ócskaként beállítani, vagy mint pénzzabálókat. Sokaknak ez marad az elérhető és szerethető választás. Ugyanakkor a „gondozás mentes, új autó” kötelező szervize olykor többe kerül, mint az itt bemutatott autók némelyike.
Nem a 126-os a bálna, hanem, a 140-es.
És hol maradtak az mv6-os opel omegák? Nekem van egy és nagyon szeretem. 211 Le és automata hátsókerékhajtással és full extrával.
Nekem jelen pillanatban egy győnyőrű állapotú e34-es 5-ös BMW-m van 1995-ös gyártási évvel, és egy Lancia/Autobianchi Y10-em, ami 1993-as.
Én abszolút abnormális vagyok sok ember szemében.
De azért a makulátlan e34 legalább annyira vonzza a tekintetet, mint bármilyen új autó. Egy szép állapotú Y10 pedig mindenki arcára mosolyt csal!
Én csak ilyen autókat nézegetek és veszek mindig…
Felesleges ezeken veszekedni és gondolkodni. Aki elolvasta a cikket, már nem teljesen normális és kissé perverz is ilyen téren. De milyen jó az ilyen embereknek:)
Képaláírásnál:
„C- vagy E-osztály jut ennyiért. Furcsamód a bálna-Mercik lemaradtak”
A jobboldali képen egy W126-os S-Klasse , azaz bálna-merci látható
Azt az Alfát nagyon elfogadnám. Párszor már megnéztem a hahun, de mindig lebeszélem magam róla. Elég ha egy autó viszi a pénzt.