Óratekerés: a románoknál jobbak vagyunk, de a németeknél nem
Kilométeróra-tekerési rangsor: a magyar autók a középmezőnyben
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A carVertical járműtörténeti platform 900 ezer jelentése alapján állította fel az óramanipulálások nemzetközi rangsorát. Ebben nem jó élen lenni, mutatjuk az országok sorrendjét.
Az óratekerés nem hungarikum, világszerte alkalmazott csalási módszer.
Matas Buzelis, a carVertical kommunikációs vezetője a felmérés kapcsán megjegyezte, hogy a tulajdonosváltásokon túl legnagyobb eséllyel az országot is váltó autók óraállása "módosul" az évek során, ehhez viszont hozzátesszük: az általánosításokon túl a legfontosabb az adott autó átvizsgálása, akár az általa látogatott szerviz megkérdezése az autóról, s azt is tudomásul kell venni, hogy akár a hazai, ingyenes Jármű Szolgáltatási Platform adatainál, akár a számos forrásból dolgozó carVerticalnál is előfordulhatnak hibás adatrögzítések, de az is igaz, hogy minél több információ áll rendelkezésre egy autóról, annál nagyobb biztonsággal vásárolhatunk jó példányt, valós óraállással.
Az km óra manipulálása szerintem is elitélendő és már ( szerencsére) nem is nagyon lehetséges, de ez nem a Carvertical-nak köszönhető. Ők ugyanis rendszerint téves futás teljesitmény adatokat adnak meg drága pénzért, amit már sokan jeleztek is feléjük, de válaszra se méltatják. Nem tudom milyen ‘adat bázis”-ból dolgoznak, de gyakran teljesen fals információkat irnak le!
Na a Carvertical pont nem ér semmit soha senkinek semmilyen körülmények között nem ajánlom pénzkidobás az egész amit jelentésnek hivnak egy szar semmit nem tudsz meg belöle de legalább a pénzt előre kérik és semmilyen felelőséget nem válalnak a téves adatokért. Sokkal jobban jársz ha egy normális szerelővel átnézeted és lekéred a márkaszervízbe.