Leginkább szemből új az Antara, a korábbiaknál finomabb bőrkárpitozást is soroló opciók között immár 19 colos alufelni is szerepel
Miként maga az Antara, annak frissítése is a
Captivát követi, ám a „villámos” szabadidő-autó a „csokornyakkendősnél” szerényebb külső változtatásokat kapott. Természetesen módosultak a lökhárítók és a világítótestek is. Igaz, a fényszóróknak csupán a belseje új, friss opció a kanyarkövető xenonfény. Látványosabbak a légbeömlők, a ködfényszórók nem csak nagyobbak lettek, kicsit feljebb is kerültek – az új verzión vélhetően ritkábban repednek majd a felverődő kavicsoktól. A motorpaletta immár kivétel nélkül Euro5-ös és csakis négyhengeres egységeket sorol, a váltók 6 fokozatúak, opcióként mindegyik motorhoz kérhető automata. A korábbi 3,2 literes V6-os benzines nyugdíjazásával és az eddiginél szerényebb fogyasztású friss motorokkal számottevően apadt a paletta átlagfogyasztása. A 2,4 literes, 140-ről 167 lóerőre izmosított benzines és a vadonatúj, 2,2 literes, 163 lóerős turbódízel első-, és automatikus összkerékhajtással is elérhető, a paletta csúcsát jelentő 184 lóerős gázolajos pedig csakis négykerékhajtással érkezik. A hazai piacra csak jövőre, de Németországban 26 780 eurótól, azaz a régi verzió 7,5 millió forintos hazai árától már most rendelhető.