Így fog kinézni az új logó, kisbetűvé válik az "e" a legendás "GSE" végén, ezzel új értelmet is nyer a rövidítés
Az Insignia lényegében már megkapta a halálos ítéletét, ezzel az Opel utolsó OPC sportmodelljétől is búcsúznunk kell. Ennek ellenére nincs minden veszve, visszatér ugyanis egy régebbi rövidítés a legerősebbek megjelölésére, a '80-as években használt GSE. Apró változás, hogy régen a rövidítés utolsó betűjét is naggyal írták, innentől viszont kisbetűvel folytatódik a Grand Sport. Régen az utolsó betű az injektorra utalt, lényegében ezzel nem változtattak a koncepción, hiszen most is a technológiát jelöli majd az utolsó betű. Az új GSe-ben az
"electrified" szó kap helyet, ezzel utalva arra, hogy a jövő sportmodelljeit elektromos hajtás segíti majd a teljesítményükhöz.
Jó eséllyel nem jelent viszont teljesen villanyautókra szorítkozást az új értelmezés, hiszen az
"electric", azaz
"elektromos" helyett a már említett
"electrified", azaz (csúnyán fordítva)
"villanyosított" kifejezést használták a rüsselheimi marketingesek. Ezzel szinte biztossá válik, hogy eleinte főként konnektoros hibridekre kerül majd a logó. Persze, 2025-re érkezik az elektromos Manta, ami megkaphatja, illetve az Insignia utódja is dobja elvileg a belsőégésű motort. Ám ennél sokkal közelebb állunk az új Astra sportváltozatának bemutatásához, ezért lehetséges, hogy arra kerül majd először az új logó. Ez a sportváltozat viszont szinte biztosan nem lesz tisztán elektromos, az Astra ugyanis a Peugeot 308 hajtásláncaiból dolgozik, amelynek villanyváltozatát épp a napokban mutatták be 156 lóerővel (
lásd itt). Ez a ménes aligha alkalmas sportmodellnek, ellenben a legerősebb konnektoros hibrid változatot a franciák is árulják sportos köntösben. Persze ez már csak találgatás, ami biztos, hogy visszatér a GSe megjelölés, amelyet szórakoztató, kiemelkedő vezetési élménnyel szolgáló autók kapnak majd a német gyártó szerint.
A Gse és a Gsi is , a márkánál a nevek megcsúfolása! Semmi közük a régi típusokhoz.Szégyen, hogy idáig süllyedtek.