Már saját márkaarculata is van a DS-nek, ami ha még sokak számra nem is ismerős, mással nem igazán lehet összekeverni
Tíz évvel ezelőtt támasztotta fel a DS nevet a Citroën, ami a márka egykori nagy sikerű és innovatív modelljére utal. Az új brand a kezdeti években kívül-belül módosított Citroënekkel töltötte fel a kínálatát, de ezek kifutásával a DS megtalálta a saját indentitását. Míg az első DS 4 generáció ránézésre nem sokban különbözött a Citroën C4-től, addig a
már februárban bemutatkozott második kiadás már nem keverhető összes semmilyen más modellel sem.
A kerekek 20 colosak is lehetnek, az autó környezetét négy kamera pásztázza, a csomagtérajtót villanymotor emeli a magasba
A márkára jellemző fényszóró és maszk a DS 4-en is megjelenik, illetve mélyre nyúló nappali menetfénnyel is feldobták a megjelenést, de más formában, mint a több DS modellen. Az oldalvonalat különböző élek teszik egyedivé, a C-oszlop előrefelé nyúlik, a tető pedig “lebeg”. Látszik, hogy a francia mérnökök nem vették félvállról a feladatot. Hátul sem fogyott el a kreativitás, a lehúzott tető és a összekötött lámpák laposnak és szélesnek mutatják a DS-t, innen nem nehéz belelátni a sportosságot.
Belül jó minőségű bőrt ígér a DS, a LA PREMIÈRE kiadás 14 hangszórós hifivel készül
A modell megjelenése az év vége felé várható, de néhány országban már most előrendelhető, hazánkban még nem. Friss hír, hogy a DS 4-et online megvásárlók egy limitált szériás modellbe ülhetnek bele az év vége felé, ami a LA PREMIÈRE névre hallgat. A különleges széria szürke- vagy barackszínű fényezéssel kérhető, a külsőt fekete elemek dobják fel. Az első szériát nem adja fapadosan a DS, az utastérbe nappabőr kárpitozású szellőztethető és masszírozni is képes ülések kerülnek, de Head-Up Display, gesztusvezérléssel is dirigálható interfész, állítható futómű és kettes szintű önvezetés sem hiányzik majd a fedélzetről. Ahogy a felszereltség terén, úgy lóerőből sem lesz hiány. A vásárlók 180 és 225 lovas kivitelek közül választhatnak. Mindkét modellt 1,6 literes turbós benzinessel szerelik, az erősebbik verzió plug-in hibrid hajtással is kiegészülhet (
lásd részletesen itt). A hazai vásárlók novemberben ismerkedhetnek meg az új modellel.
A Peugeot 308 és az Opel Astra L lesznek a testvérmodellek, a DS 4 a németországi Rüsselsheimben készül