Online kapcsolat lesz az összes új Passatban

Megérkezett a friss Passat, önvezetésre is felkészítették

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem csak az új modellként bemutatott villanyautóit teszi önvezetésre képessé a Volkswagen, a frissített Passat már közel jár a megoldáshoz, ráadásul online kapcsolatot és új dízelmotort is kap.


A világ egyik közkedvelt középkategóriás modellje és a 2015-ös Év Autója elérkezett modellciklusának feléhez, a Volkswagen Passat pedig minden eddigi generációnál okosabb lett. Amellett, hogy külsőre is frissült valamelyest, leginkább a technikai tartalmán változtattak, kibővítették a lehetőségeit és a jövőre koncentráló technológiákat alkalmazták. A vezetéstámogató segédek legfrissebbjét építették bele, valamint mostantól mindegyik Passat elektronikus szervót használ a fékrendszerben, korábban ez csak a hibridnél volt jelen, de ez az egyik feltétele annak, hogy a legújabb vezetéstámogatók zökkenőmentesen működhessenek, nem mellesleg ennek a megoldásnak a reakcióideje is gyorsabb. Emellett az adaptív tempomatot is kiegészítették a térkép-adatbázis használatával és a táblafelismerővel, valamint 210 km/h-ig képes lesz átvenni az irányítást az új Passat, bizonyos körülmények között.

Frissült a fedélzeti rendszer, az elérhető digitális műszeregységet nagyobb felbontásúra cserélték és új multimédiás fejegység is érkezett. Alapáras lesz a We Connect felszereltség, mely online kapcsolatot jelent és szabadon felhasználható tárhelyet. Ennek lényege, hogy az új Passatot, és vélhetően a további Volkswagen modelleket használók minden autóban elérhetik majd saját tárolt adataikat, fájljaikat. Egy további szolgáltatás is debütál, a Volkswagen We segítségével fizetni is tudunk majd, például parkolásért és hasonló szolgáltatásokért, valamint flottakezelők számára online felület is elérhető lesz, melyen nyomon követhetik az autókat.
Hirdetés

Az új Passat motorkínálata is frissült, alap a 150 lóerős 1,5 literes TSI, 190 és 272 lóerővel pedig opciós a 2,0 literes benzines. Dízelfronton frissítették a 2,0 literes TDI-t Evo utónévvel érkezik a 150 lóerős verziója, 190 és 240 lóerővel is elérhető lesz, belépő gázolajosként az 1,6-os TDI lesz elérhető. 218 lóerős rendszerteljesítménnyel lesz elérhető továbbra is a konnektorról tölthető GTE, akkumulátorát viszont kicserélték egy 31 %-kal nagyobb kapacitásúra, mostantól 13 kWh-s csomagot cipel, mellyel 55 kilométerre emelkedett a tisztán elektromos hatótávolság az új WLTP norma szerint mérve.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?