On-DO far nélkül: Moszkvában debütált a Datsun mi-DO
Ötajtósként mi-Do a Datsun on-Do néven megismert olcsó szedán
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem meglepő módon a Moszkvai Autószalonon mutatkozott be az orosz piacra szánt Datsun on-Do ötajtós változata, a mi-Do.
Tavasszal debütált az olcsó autóival jelenleg elsősorban Indiában hódító Datsun orosz piacra szánt és helyben gyártott olcsó szedánja, az on-Do, most pedig a Moszkvai Autószalonon az azonos alapokra épülő mi-Do mutatkozott be.
Forma tekintetében harmonikusabbnak tűnik az on-Dónál 38,7 centivel rövidebb, 3,95 méteres és változatlanul 2476 mm-es tengelytávra épülő, 1,7 méter széles és 1,5 méter magas kisautó, ami egyébként lényegében a Lada Kalinával egyező, vele egy gyárban is készül majd. Ügyesen ellegózik olcsó márkáival a Renault - hozzánk továbbra is csak a Daciát hozza, a Sandero RS kiadását persze nem.
A hátsó kialakításon túl nem igazán említhető eltérés az on-Do és az in-Do között, a motor 87 lóerős 1,6 literes - természetesen szívó, 8 szelepes négyhengeres - benzines, a váltó alapesetben ötsebességes kézi, felárért négyfokozatú automata.
Alapáron jár az elülső légzsákpár és a blokkolásgátló, a téli csomaggal az elülső ülések és a külső tükrök fűtése. A mi-Do csak jövő évtől lesz elérhető az orosz piacon - máshol nem is várható a megjelenése. Az on-Do értékesítése szeptemberben kezdődik, de állítólag már 3000 megrendelés érkezett az áprilisi bemutató óta.