Egyedi matricák és az átlag A-osztálynál nagyobb felnik szúrhatnak szemet, nem ordít róla a 15 millió forintos ár
Ha van elég egyenleg a bankszámlán, igazán forróvá varázsolható a kis A-osztály, az A45 S orrában a világ legerősebb négyhengeres kétliteres motorja dolgozik. A 421 lóerős hot hatch teljesítményének negyedét produkálja az 1999-es A-osztály, amit a jelenlegi csúcsváltozattal majdnem megegyező áron kínálnak.
Erős a piros bőrbe bújtatott belső, minden extrát belepakoltak, ami az A-osztályhoz elérhető volt
A modell egy A160 Edition Häkkinen, amellyel a Mercedes a Forma-1-es sikerét ünnepelte. Az első szériás A-osztály ezen változatából 125 példány készült, Edition Coulthard felirattal még további 125 különkiadású modellt gyártottak. Az ezüst Mercedest egy 1,6 literes 102 lovas erőforrás hajtja, ami még túl sokat nem dolgozott, a kilométerszámláló szerint 215 kilométert futott a ritka A-osztály. A részben kézzel készült négykerekűbe mindent belepakoltak, amit a kor színvonala és a kategória engedett. Többek között napfénytetőt, Bose hangrendszert, fűthető üléseket és menetstabilizálót is beépítettek. A számos extrát elhomályosítja a piros bőrözés, amivel mindent bevontak amit lehetett, így elég buja lett az A-osztály beltere.
Széthajtottnak nem lehet mondani, átlagosan évi 10 kilométert futott
Annak fényében, hogy a hasonló évjáratú és motorizáltságú A-osztályokat 400 és 700 ezer forint között hirdetik, mellbevágó a 15 millió forintos vételár. Ezért az összegért egy alapfelszereltségű új C-osztályt is haza lehet vinni, innen egy kis ugrással, 18 millióért a már említett Mercedes-AMG A45 S vagy egy
fapados E-osztály is kérhető. Ezeknek a modelleknek viszont az értékük csökken, míg a ritkaságszámba menő régi A-osztály csak egyre drágább lesz.
Az első tulajdonosa Rómában vette át, így ha nem garázsban töltötte volna az egész életét, a rozsdától akkor sem kellene félni
Én úgy tudtam, hogy ez kétmotoros, tehát hátul is van benne egy ugyanolyan motor, bár lehet, hogy keverem vmeik másik besonderheittal.