Olcsóbb használt autók jövőre, így kell most eladni!
Kivárás vagy felpörgés - mi folyik a használt autók piacán?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Aki érintett, az most a lakáshitelek végtörlesztésére koncentrál, ez pedig a használt autók piacán is érződik.
A gyors és sikeres autóeladásnak - mely most talán minden eddiginél nehezebb lesz - többféle útja van. Amennyiben a kényelmesebb megoldást választjuk, autónk értékesítését szakértő kereskedőre bízzuk. A kényelemért persze áldoznunk is kell: ezzel a megoldással legalább 10 százalékkal alacsonyabb vételárhoz juthatunk, de sokaknak ennél többet is megér az, hogy nem nekik kell a hirdetést intézniük és foglalkozniuk az érdeklődőkkel. Ha mégis magunk intézzük az autó eladását, álljon itt néhány, a használtautó.hu csapata által összeállított hasznos tipp a siker elősegítése érdekében:
Hogyan hirdessünk?
- Látogatott internetes oldalakat válasszunk! - Keressünk olyan hirdetési felületet, ahol sok érdeklődőre számíthatunk. A rugalmas, gyors és részletes adatközlési lehetőség miatt célszerű online felületet választani.
- Adjunk meg minél több adatot az autónkról! – Használjuk ki minél jobban a rendelkezésünkre álló felületet, a részletes ismertetéssel sikerül eleve kiszűrnünk azokat az érdeklődőket, akiknek biztosan nem a mi autónkra lesz szükségük. Nem árt, ha odafigyelünk a helyesírásra, mert a sok hibával megírt hirdetés gyengíti a bizalmat.
- Töltsünk fel minél több képet! – Kép nélkül senki nem fog a hirdetésünkre kattintani. A képek legyenek élesek és a lehető legtöbb szögből mutassák az autót.
- Nyugodtan emeljük ki az autó hibáit, sérüléseit! – Az érdeklődők a helyszínen úgyis kiszúrják azokat, így viszont már a tárgyalás során számukra nem jelentenek alkupozíciót, hiszen előre felhívtuk rá a figyelmet. Emellett bizalmat is keltünk, ami egyenes utat jelent a sikeres üzlethez.
- A kínálati árat reális szintre lőjük be! – Célszerű megtekinteni, hogy hasonló típusú, korú és állapotú autókat milyen áron kínál a többi hirdető. A tapasztalat szerint a paletta alsó harmadába tartozó áron jó eséllyel találunk hamar vevőt az autónkra.
- Ha több érdeklődőnk is van, igyekezünk egy időben bemutatni nekik az autót! – Így kisebb esélyünk van rá, hogy engednünk kelljen az árból, sőt, akár felfelé is kialakulhat licit.
Csak vonóhorgos kombi érdekel, 2,0 literes. (Esetleg 1,8 TD, de félek nagyon a dízeltől… Világvége+1 kilométerrel könnyen elfossa magát a turbó, és akkor a kocsi árát rákölthetem megint… Meg nem is tud annyit, mint egy 2,0 benzin.)
Szóval melós autó kell, amivel el tudok menni vasárnap 120km-re dolgozni, aztán pénteken haza, és szombat-vasárnap nem ijed meg, ha ki kell menni az erdőbe, a szőlőbe, vagy épp vasat kell vinni a méh-be.
Erre kell egy nagyon olcsó öreg kombi, ami 2-3 évig még elgurul. Utána elbontom és veszek mást.
Szóval ha jól értettem a leírásod alapján, az se nem kombi, se nem vonóhorgos, se nem 2,0L, így köszönöm, de nem élek a lehetőséggel.
Ha érdekel egy jó állapotú,utolsó sorozatos mk2,igaz csak 1.8-as,keress meg!2000. évi,ötajtós,klímás,kézi váltós,padlizsán lila(?),egy nagyon jó barátomé volt,aki sajnos meghalt egy éve.Az özvegye szeretné eladni,ahogy lezárul a hagyatéki eljárás.Ha érdekel,akkor ezen a címen:mondeo95kukacfreemail.hu vagy a mondeo.hu/misi107 nick alatti telefonszámon el tudsz érni.
Hát nem tudom, akárhogy számolok, ha nem veszek még most decemberben autót, akkor csak rosszul járhatok.
250-300 ezer közt akarok venni egy MK I vagy MK II Mondeót, 2,0L, 100 kW.
Az ára jövőre sem lesz alacsonyabb, hisz a regadó több, mint az egész autó ára. Az átírás 20ezerrel lesz több. Ráadásul most tele van a piac, foghatjuk akár a végtörlesztésre, akár a téli magasabb rezsi árakra, akármire. Csak bukhatok azon, ha januárban veszem meg, nem most decemberben.
Valóban euro2-ről van szó, de lehet én néztem el valamit abban a táblázatban. 1990évjárat és 2000cm3, most akkor erre mennyit fizetnék? Mert az autó árához képest irreális.
Bocsánat, lehet, hogy én tudok rosszul valamit, de információim szerint minden kategóriában csökken a regisztrációs adó mértéke. Csupán a csökkenés mértéke nem egyező. Euro6-os modelleknél ötödére csökkennek, Euro2-eseknél „csak” felére apadnak a díjak.
Hát nem tudom. Jelenleg 50% a kedvezmény, nem gondolom hogy felére csökkenne jövőre a regdíj.
Másrészt az euro árfolyam inkább kedvez a külföldieknek hogy itt vásároljanak. De az importnak egyáltalán nem.
Az alacsonyabb regadó azért az én gépemre pont 3x annyi lesz, és nem, nem tudok 2-3 éves autót venni kp-ra még német áron sem. Olcsóbb pedig csak annak az adója lesz! Szerintem se lesz nagy áttörés, aki hoz is be autót az sem fogja olcsóbban adni mint most a hazai használtak, mivel akkor nem keresne rajta túl sokat.
Viszont az alacsonyabb regisztrációs adóval ledől a hazai piac körüli védőfal, és az alacsonyabb áron beáramló autók letörik majd a hazai árakat.
Nem tudom hogy jött a következtetés, hogy jövőre olcsóbb lesz a használtautó.
Ha jól tudom végtörleszteni csak idén lehet, jövőre ilyen okból már nem sietős az eladás. Főleg nem ár alatt!
Másik hogy idén él még a kedvezmény a regdíjra. Tudod amikor „magyarosítod” a verdád:) 50%!
Harmadik ha emelkedik az új autó ára, az húzza magával a használtat is. Tegyük fel ha olyan kocsim van ami kapható újonnan és az új ára feljebb megy, én nem lefele vinném az enyém árát.
Másik téma pedig az hogy fiatal használtkocsi nincs a piacon. Szerintem igy nem beszélhetünk túlkínálatról sem.