Olcsó kell, hogy legyen a Dacia Lodgy

Majdnem mindent tudunk az új Daciáról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Forintos árait még csak sejtjük a nálunk májustól kapható új Dacia családi autónak, de a Lodgy minden bizonnyal tarolni fog az MPV-piacon.

A Genfi Autószalonon mutatták be, nemrég már vagány tuningvíziójával is előrukkolt a Virtuel-Car. Mint a Duster, nyilván a Dacia Renault Scénic-átirata is komoly érdeklődésre tarthat számot, hiszen a Lodgy tágas, formája rendben van, de amivel feltétlen tarolhat az egyterűek piacán, az az ára, és az ár/érték aránya. Hazai árcéduláját pontosan még nem ismerjük (Nyugat-Európában 9990 euró), viszont ahogy azt Rosta Gergelytől, a Renault Hungária marketing managerétől megtudtuk, a terv az, hogy mindenképp 3 millió forint alatti legyen az indulóár (1.6 85 LE). Nem a finanszírozásos, hanem a listaár, így a márka konstrukcióját választók jóval 3 millió alatti árral kalkulálhatnak majd. A Lodgy hazai bevezetése május közepén esedékes, az első autók júniusban érkeznek meg. Négyféle felszereltségi szinttel, szériában négy légzsákkal és szervokormánnyal, opciós menetstabilizáló elektronikával.
Hirdetés
Még az árral kapcsolatban Rosta Gergely elmondta, hogy a legdrágább, csúcsfelszereltségű, hétüléses új Dacia egyterű is be kell, hogy férjen 5 millió forint alá - ahol a szintén hétszemélyes, de alapkivitelű Scénic kezdődik. További viszonyításképp: a Fiat Dobló Panoráma alapára 1.4-es, 95 lóerős benzinmotorral 3,6 millió forint, a Citroën Berlingóé és a Peugeot Partner Tepee-é (ugyanúgy 95 lóerős 1.6 VTi-ként) 3,7, illetve 4,2 millió forint. A Lodgyval a Dacia tehát rendesen alájuk kínál majd.
Plusz információként a korábbi cikkekben közölteken túl még jó tudni, hogy a 4,5 méter hosszú, hatalmas (ötülésesen 827 literes) csomagterű, a marokkói Tangiers üzemben gyártott autó vegyes fogyasztása 1.6 MPI-ként 7,1 l/100 km, az 1.5 dCi dízeleké 90-110 lóerővel, 200-240 Nm-es nyomatékkal pedig 4,2-4,4 l/100 km. Utóbbi váltója 6 fokozatú. Az 1,2 literes, közvetlen befecskendezéses, 115 lóerős turbós benzines később lesz csak elérhető.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “Olcsó kell, hogy legyen a Dacia Lodgy

Vélemény, hozzászólás?