Olasz rendőrök törték totálkárosra a Gallardót
Lotus rendőrautó Olaszországban
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A katonai rendőrség sürgős szállítási feladatokra fogja használni a brit sportkocsit.
Az olasz katonai rendőrök más szerepet szánnak a két darab 350 lóerős sportkocsinak, melyek Róma és Milánó környékén teljesítenek majd szolgálatot, ennek megfelelően a szokásos rendőrkellékeken kívül egy egészségügyi hűtőszekrénnyel is felszerelték, melyben sürgős szerv- és vérszállítmányokat hűtenek majd.
A gyorshajtók sem járnak túl jól az Evora S rendőrautóval, ami 4,8 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t álló helyzetből, végsebessége pedig 270 km/h környékén alakul. Csak az a kérdés, mit szólnak ahhoz az olasz gyártók, hogy a rendőrség pont angol sportkocsikkal bővítette flottáját?
Ugye nem mondod komolyan, hogy az NFS -ből meríted a tapasztalatod! :)))
Tiff Needell neve mond -e neked valamit? Azt javaslom keress rá a Youtubon, van fenn tesztje a Corvettel. Ha nem veszed zokon, én inkább hiszek neki, mint az NFS-es tapasztalatodnak.
A Corvette nem elsősorban menet tulajdonságokban marad el a Ferkától, hanem anyaghasználatban és műszaki színvonalban! De ez nem baj, mert a GM nem is akart olyan drága autót mint a Ferrari, ugyanis OLCSÓ autót akart, olcsó Ferrari szintű autót. Egy Vette árban ott ér véget, ahol egy olcsó Ferrari kezdődik.
A Corvette azért olcsóbb, mert messze van a színvonala a Ferraritól. Kanyarban a Ferrari arra megy, amerre kormányzod, a Corvette meg összevissza. Need for Speed-ben kipróbálhatod;)
Nem tehetek róla, de nekem a SPORTKOCSI fogalmán 3 márka jut eszembe.
A Ferrari az abszolút sportautó, a Corvette az, ami tudja a Ferrari színvonalát, nem olyan cizelláltan, de sokkal olcsóbban, és persze a Lotus. A Lotus ami elhiteti veled, hogy ilyened még neked is lehet! 🙂
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy más márkák autói nem jók, csak valahogy nekem nem ugyanazt jelentik mint a fentiek.