Már számtalan verziót építettek a Dobló padlólemezére, ez az első platós megoldás
Takarékos dízelmotorjainak köszönhetően nem szöknek égbe az üzemeltetési költségek a Dobló Work Uppal
Az olasz gyártó haszonjármű divíziója, a Fiat Professional dobta piacra a tágas platóval, dízelmotorokkal és Start-Stop rendszerrel ellátott Dobló Work Up modellt.
Ez a típus a Doblo-sorozat első pickup kivitelű kishaszonjárműve, nyitott platójának hosszúsága 2,3 m, szélessége 1,82 m, rakterének hasznos területe így 4 négyzetméter körül alakul. Akár egy tonnányi teherrel is elboldogul, feltéve, hogy sikerül úgy elhelyezni, hogy az első tengelyre ne essen 1120, a hátsóra pedig 1450 kg-nál nagyobb terhelés.
Platóját nagyszilárdságú acélvázra épített alumínium panelekből szerelték össze, a raktér padlóját pedig csúszásgátló burkolattal vonták be. Külön pirospont jár a raktér alatt elhelyezett titkos rekeszért, melyben szerszámok, vagy egyéb kisebb munkaeszközök szállíthatók.A Fiat Professional mérései szerint három EURO-raklap, vagy harminchárom darab gyümölcsös rekesz kényelmesen elfér rajta. A Fiat Dobló Work Up 1,3 (90 LE) és 1,6 (105 LE) literes dízelmotorokkal kerül piacra, kis idő elteltével pedig kiadják a Start-Stop rendszerrel és részecskeszűrővel felszerelt, kétliteres, 135 lóerős Multijet dízellel hajtott csúcsváltozatot is.
Szerencsére elmúltak már az idők, amikor a haszonjármű egyet jelentett a kényelmetlenséggel: navi, légkondi, vagy épp ESP is rendelhető
A szorgos áruszállítók biztonságát ABS és fékerő-elosztó, valamint légzsákok garantálják, opcionálisan pedig hegymeneti indulást segítő funkcióval ellátott menetstabilizáló is rendelhető. A légkondicionáló akár automata kivitelben is rendelhető, a helyes útirányt pedig a Fiat házi fejlesztésű Blue & Me rendszere, vagy a TomTom navigációs berendezése diktálja.