Ők az Év Autója cím döntősei
Megvan a hét döntős autó, közülük kerül majd ki az Év Autója 2017
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hétre szűkült az Év Autója cím döntőseinek száma, hamarosan kiderül, melyik modell a nyertes. A hét autóból öt európai és kettő japán.
Minden évben izgatottan várja az autós világ, melyik új modell lesz az Év Autója. Az idén megválasztott, 2017-es modellévre kiadott díj döntője hamarosan közeledik, az utolsó körbe érkezett a választás. Az összesen 39 jelöltből hétre szűkült az autók listája, az 58 tagból, köztük két magyar újságíróból (Csikós Zsolt és Gajdán Miklós) álló zsűri közülük dönti el, ki kapja a címet. Az Év Autója 2017 döntősei
- Alfa Romeo Giulia
- Citroën C3
- Mercedes-Benz E-osztály
- Nissan Micra
- Peugeot 3008
- Toyota C-HR
- Volvo S90/V90
…és hol a VW-konszern?:)))
Nekem is gyanús, mivel a múltkor olvastunk egy cikket ezen az oldalon amikor az Audi és Volvo összehasonlítás volt.
Az elfogult újságíró azt írta, hogy fényévekkel jobb egy Audi mint a Volvo. Most meg sehol egy űrtechnikával készült földönkívüliekkel összeszerelt fényévekkel jobb járgány a listában!
Igen, tapasztalatbol beszelek. Keprol csoda a belter, hozza a 70-es evek Mercedes beltereinek a stilusat, beulve, taperolva azonban nagy csalodas, pedig egy bosegesen extrazott modell volt.
Tapasztalatból beszélsz?Megvetted vagy kipróbáltad az E Classot?
Na, itt az idő elkezdeni szurkolni a két japónak meg a Volvónak:) A Micrával úgy néz ki, nagyon eltaláltak valamit, ha sikerült neki a 7-be jutás. A Citroent nem értem – a C4 Cactus már robbantott(az extremitásával), ez kb. ugyanolyan, csak kisebb – nincs már meg a meglepetés ereje.
A Fiat-konszernnek nagyon kéne egy (bármilyen) díj, mint egy falat kenyér. A F1-es szezon balul sült el, a Fiat márka amerikai visszatérése bukás, az Alfát már többen temették, a Chrysler márka döglődik…
A PSA pedig két autójával is itt van, ami elég komoly fegyvertény. Carlos Tavaresék már mindenképp győztek emiatt. Szerintem vagy Peugeot- vagy Toyota-győzelem várható.
…és hol a VW-konszern?:)))
Kenyelemben veri az E osztaly a felsoroltakat, minosegben sajnos nem. Sot, ugy mondanam, hogy a belter anyagai es az osszeszereles nem hozza sem egy Mercedes szintjet, sem a kategoria szintjet. Egy A6 mellett labdaba sem tud rugni.
Itt-ott gagyi muanyagok, recsego zongoralakk bevonatu kezeloszervek es kozepkonzol, sorjas mufa, filigran, mindenfele nivot nelkulozo levego rostelyok.
Szerintem az Alfa Romeo Giulia nagyon szép lett és jó erős,sportos…az E osztály pedig minőségben és kényelemben veri az összeset…a Volvo S90/V90 érdekes,de nem nagy durranás.A többi pedig nem is értem hogy került be ide.Citroen C3 egy rossz vicc,és a többi is.
Szerintem pont az ára miatt esett ki. Rétegtermék na.
Model S-t vezettem ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/02/14/tesla_model_s_villamteszt[/url]), veszett egy dolgo amikor a 800-1000nm a székbe présel. Model X-ben még csak üléspróbát vettem.
Nehéz kategorizálni, már az S -t is, de az X-et végképp, úgy gyorsul mint egy lambo, és árban is közelít. De praktikus és egyedi.
Csikós………..
szegény?
A görény itt ólálkodik.
A Model X-nek nincs itt helye szerintem. Abban a kategoriaban minosegben elmarad, kivulrol es belulrol egyarant. Nezd meg eloben, latni es erezni fogod
Újabban már szellemekkel is beszélgetsz?
Várd meg amíg szegény Kempelen hozzászól… 🙂
Az év hülyéje meg te vagy Görénymentesítő, átvetted a Kempelen pozícióját korábbi győztesünkét.
Pedig a két idióta versenghetne igazán ezért a nagyratörő pozícióért.
1-2. Mercedes és Volvo, mind a kettő tele van innovációval és már nagyon kijárna nekik egy cím, bármelyik nyerhetne.
3. Giulia, mert végre megint egy olyan alfa ami elfogadható a prémiumligában.
4. CHR, mert nem európai (egyébbként 2-3. hely simán)
5 C3, mert cuki.
6. 3008, mert korrekt.
7. Micra, amink semmi keresnivalója a Top7 ben.
Én a Micra helyett betettem volna a Model X-et.