Ők az Év Autója cím döntősei
Megvan a hét döntős autó, közülük kerül majd ki az Év Autója 2017
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hétre szűkült az Év Autója cím döntőseinek száma, hamarosan kiderül, melyik modell a nyertes. A hét autóból öt európai és kettő japán.
Közülük kerül ki az Év Autója 2017 nyertese. Vannak itt elegáns szedánok és formabontó, divatos külsejű crossoverek is
Minden évben izgatottan várja az autós világ, melyik új modell lesz az Év Autója. Az idén megválasztott, 2017-es modellévre kiadott díj döntője hamarosan közeledik, az utolsó körbe érkezett a választás. Az összesen 39 jelöltből hétre szűkült az autók listája, az 58 tagból, köztük két magyar újságíróból (Csikós Zsolt és Gajdán Miklós) álló zsűri közülük dönti el, ki kapja a címet. Az Év Autója 2017 döntősei
- Alfa Romeo Giulia
- Citroën C3
- Mercedes-Benz E-osztály
- Nissan Micra
- Peugeot 3008
- Toyota C-HR
- Volvo S90/V90
…és hol a VW-konszern?:)))
Nekem is gyanús, mivel a múltkor olvastunk egy cikket ezen az oldalon amikor az Audi és Volvo összehasonlítás volt.
Az elfogult újságíró azt írta, hogy fényévekkel jobb egy Audi mint a Volvo. Most meg sehol egy űrtechnikával készült földönkívüliekkel összeszerelt fényévekkel jobb járgány a listában!
Igen, tapasztalatbol beszelek. Keprol csoda a belter, hozza a 70-es evek Mercedes beltereinek a stilusat, beulve, taperolva azonban nagy csalodas, pedig egy bosegesen extrazott modell volt.
Tapasztalatból beszélsz?Megvetted vagy kipróbáltad az E Classot?
Na, itt az idő elkezdeni szurkolni a két japónak meg a Volvónak:) A Micrával úgy néz ki, nagyon eltaláltak valamit, ha sikerült neki a 7-be jutás. A Citroent nem értem – a C4 Cactus már robbantott(az extremitásával), ez kb. ugyanolyan, csak kisebb – nincs már meg a meglepetés ereje.
A Fiat-konszernnek nagyon kéne egy (bármilyen) díj, mint egy falat kenyér. A F1-es szezon balul sült el, a Fiat márka amerikai visszatérése bukás, az Alfát már többen temették, a Chrysler márka döglődik…
A PSA pedig két autójával is itt van, ami elég komoly fegyvertény. Carlos Tavaresék már mindenképp győztek emiatt. Szerintem vagy Peugeot- vagy Toyota-győzelem várható.
…és hol a VW-konszern?:)))
Kenyelemben veri az E osztaly a felsoroltakat, minosegben sajnos nem. Sot, ugy mondanam, hogy a belter anyagai es az osszeszereles nem hozza sem egy Mercedes szintjet, sem a kategoria szintjet. Egy A6 mellett labdaba sem tud rugni.
Itt-ott gagyi muanyagok, recsego zongoralakk bevonatu kezeloszervek es kozepkonzol, sorjas mufa, filigran, mindenfele nivot nelkulozo levego rostelyok.
Szerintem az Alfa Romeo Giulia nagyon szép lett és jó erős,sportos…az E osztály pedig minőségben és kényelemben veri az összeset…a Volvo S90/V90 érdekes,de nem nagy durranás.A többi pedig nem is értem hogy került be ide.Citroen C3 egy rossz vicc,és a többi is.
Szerintem pont az ára miatt esett ki. Rétegtermék na.
Model S-t vezettem ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/02/14/tesla_model_s_villamteszt[/url]), veszett egy dolgo amikor a 800-1000nm a székbe présel. Model X-ben még csak üléspróbát vettem.
Nehéz kategorizálni, már az S -t is, de az X-et végképp, úgy gyorsul mint egy lambo, és árban is közelít. De praktikus és egyedi.
Csikós………..
szegény?
A görény itt ólálkodik.
A Model X-nek nincs itt helye szerintem. Abban a kategoriaban minosegben elmarad, kivulrol es belulrol egyarant. Nezd meg eloben, latni es erezni fogod
Újabban már szellemekkel is beszélgetsz?
Várd meg amíg szegény Kempelen hozzászól… 🙂
Az év hülyéje meg te vagy Görénymentesítő, átvetted a Kempelen pozícióját korábbi győztesünkét.
Pedig a két idióta versenghetne igazán ezért a nagyratörő pozícióért.
1-2. Mercedes és Volvo, mind a kettő tele van innovációval és már nagyon kijárna nekik egy cím, bármelyik nyerhetne.
3. Giulia, mert végre megint egy olyan alfa ami elfogadható a prémiumligában.
4. CHR, mert nem európai (egyébbként 2-3. hely simán)
5 C3, mert cuki.
6. 3008, mert korrekt.
7. Micra, amink semmi keresnivalója a Top7 ben.
Én a Micra helyett betettem volna a Model X-et.