Bár a hivatalos közlemény szerint elrejtették benne az eredeti Capri formatervét, nehéz benne megtalálni
Visszatér a Ford modellpalettájába a Capri. Az előddel szemben ezúttal egy SUV-kupét takar a név, amely a Volkswagen Csoport MEB platformjára épül.
Elöl és hátul is olvasható a modell neve
Az újdonság 4,63 méter hosszú, 1,87 méter széles, 1,63 méter magas, és 2,77 méter a tengelytávja
19 vagy 20 colos felnik kerülhetnek alá felszereltségi szinttől függően
A műszerfalon egy 5,3 colos digitális műszeregység kapott helyet, mellette a függőlegesen elhelyezett 14,6 colos multimédiás érintőképernyő. Utóbbi mozgatható, hogy a felhasználó kényelmesen tudja használni, mögötte pedig egy rejtett tárolórekesz található. A közlemény alapján a Capri már alapfelszereltséggel is ígéretesnek tűnik, hiszen felár nélkül jár a masszásülés, a kormányfűtés, vagy éppen a kétzónás klíma. Ellenben a HUD, vagy éppen a 360 fokos kamera már feláras.
14,6 colos multimédia kerül az autóba. Az Android Auto és az Apple CarPlay vezeték nélkül is csatlakoztatható
Középen egy 17 literes tárolóegység
Kétféle hajtáslánccal lesz elérhető a Capri. A belépő szinten hátsókerék-meghajtással dolgozik a Ford újdonsága, a teljesítménye pedig 286 lóerő és 545 newtonméter. A WLTP ciklus szerint a maximális hatótávja 627 kilométer lehet a 77 kilowattórás akkumulátornak köszönhetően, amely 28 perc alatt képes 10-ről 80 százalékra feltöltődni egy 135 kilowattos oszlopon.
Hat árnyalatban lesz elérhető
A csúcskivitel ezzel szemben mind a négy keréken hajt, két villanymotorral. A rendszerteljesítmény 340 lóerő, értelemszerűen a hatótáv is csökken, de a Ford állítása szerint még így is 592 kilométer. A belépő szinttel ellentétben az összkerekes modell akár 185 kilowattal is töltődhet az erre alkalmas totemnél, 26 perc alatt 10-ről 80 százalékra. A Capri már elérhető a magyar konfigurátorban: a hátsókerék-meghajtású modellért minimum 19 200 000 forintot kérnek, míg a csúcsváltozatért legalább 20 400 000 forintot kell letenni az asztalra. A Ford honlapja szerint az első példányok 20 hét múlva érkezhetnek meg.
Hajtáslánctól függetlenül a végsebessége 180 km/óra. Álló helyzetből az összkerekes 5,3 másodperc alatt éri el a 100 km/órát, míg az alapmodell 6,4 szekundum alatt