Színe hasonlít a kevlárra, de természetes anyagokból készült ennek a Porschének a karosszériája
A karbonszálas erősítésű műanyag elemek használata mára egyre elterjedtebb a sorozatgyártású autók között. Ahogy a legtöbb fejlesztés, ez is a versenysportból nőtte ki magát és vált szélesebb körben elérhetővé, a Porsche terve most ennek lecserélése hosszú távra tekintve. Egy Cayman GT4 versenyautón mutatták be legújabb fejlesztésüket, melyen a karbonszálas műanyagból készült karosszéria elemeket cserélték le egy új anyagra, mely megújuló energiaforrásokból készült el és hasonló képességű, mint a karbonszálas anyag.
Len és balsafa szálakból szőtték, műgyantával erősítették az anyagot, ami nagyobb és kevésbé éles darabokra törik balesetkor
A fényezetlenül hagyott elemek színén is látszik a zöldes barna árnyalat. Növényi eredetű szövetből készült, balsafából és tenyésztett len szálakból. A Porsche szerint tömege hasonló a szénszálas műanyagéhoz, akárcsak teherbírása, viszont töréskor nagyobb darabokban marad és kevésbé éles darabokat hagy maga után. Az anyagot hasonlóan készítik el, mint a karbonszálas műanyagot, vagyis műgyantával keményítik és vákuummal szorítják ki belőle a levegőt, valamint hőkezelik az anyagot. A Porsche Cayman GT4 Clubsport MR versenyautó teljesen felkészítve rajhoz is állt az elmúlt hétvégén a nürburgringi 24 órás versenyen. Fényezetlen, csak szponzorált matricákkal dekorált karosszériával lépett pályára, hogy az új elemeket messziről is fel lehessen ismerni.
A természetes anyagokból készült karosszériával szerelt Porsche Cayman rajthoz állt a nürburgringi 24 órás versenyen