A V8-as benzines a Turbo S E-Hybrid esetében önmagában 599 lóerős, ehhez jön még a villanymotor teljesítménye
A tavalyi év végén mutatta be a Porsche a
Panamera harmadik generációját, a típus életében a legnagyobb változást a kombi, azaz a
Sport Turismo megszüntetése jelentette. A külső minden elemén változtattak, de csak egy keveset, az eddig bemutatott V6-os és V8-as motor már az elődben is elérhető volt. A hagyományokhoz híven most is számoltak az izmos hibridekkel, a gyengébb verzió már korábban bemutatkozott. A Turbo E-Hybrid gyengesége csak idézőjeles, a V8-as és a villanymotor kombinációja 680 lóerőre elég, az új Turbo S E-Hybrid viszont ennél is sokkal brutálisabb.
Az előző generációnál 82 lóerővel erősebb, nem mintha a 700 lóerő kevés lett volna. A váltó nyolcfokozatú duplakuplungos
Minden idők legerősebb Panamerája a megszokott receptet követi, a négyliteres V8-as és a villanymotor koncináiója 782 lóerőt képes leadni. Aerodinamikai csomaggal és slick gumikkal sikerült 7:24 alatt körbeszaladni a Nordschleifén, és ezzel három másodpercet verni a Mercedes-AMG GT 63 S-re. A Porsche napokig nem is árulta el, hogy melyik Panamera volt képes erre a tettre, ezzel is csigázva az érdeklődőket. A Turbo S E-Hybrid a bődületes teljesítménynek köszönhetően 2,8 alatt van százon, a végsebessége 323 km/h.
A GTS nem bajlódik a villanymotorral, pusztán a négyliteres teljesítményére kell hagyatkozni
A rivaldafény a hibridre vetül, de vele együtt a Panamera GTS is bemutatkozott. A józanabb verziót szintén a négyliteres V8-as mozgatja, de nincs elektromos segítség. Önmagában a benzinmotor 500 lóerőre képes, ezzel 3,6 alatt van százon, a végsebesség 303 km/h. A GTS enyhén sportosabb az alapmodellnél, a hasmagasság 10 milliméterrel kisebb, erősebbek a keresztstabilizátorok, az egész autót egy kicsit a vezetési élmény felé tolták a hétköznapi komfort megtartásával.
A Turbo S E-Hybrid alapára 90 millió forint, a GTS mindössze 64 millióba kerül