Nissan e-NV 200: már az árát is tudjuk
Ha kevéssel is, de 10 millió forint felett indul a 100%-ban elektromos Nissan e-NV200
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már korábban is próbáltuk, bemutattuk a Nissan e-NV200 elektromos furgont és családszállítót, immár árát is tudjuk.
Már tavaly bemutatkozott, idén a hozzánk is megérkezett, már ki is próbálhattuk a Nissan Leaf kompakt és egyben legnagyobb példányszámban eladott villanyautó hajtásláncát alkalmazó, személyszállítóként is kapható furgont, az e-NV200-ast, most pedig már azt is tudjuk, hogy mennyiért lehet megvásárolni.
A szalonokban november elejétől elérhető emissziómentes furgon 10 160 000 forintos bruttó árról startol, míg az ötüléses, hatalmas csomagterű személykivitel 10 541 000 forinttól rendelhető.
Mind a furgon, mind pedig a kombi változatok alapfelszereltségében megtalálható a visszagurulás-gátló, a töltő időzítő, a még takarékosabb vezetést biztosító ECO-B üzemmód, az automata légkondicionáló, az intelligens kulcs, a kormánykerék és az első ülések fűthetősége, valamint a jobb oldali tolóajtó. A bal oldali tolóajtó 63 500 forintba kerül a furgonhoz, a személyszállítóhoz nem elérhető.
A furgon esetén 10 394 950, a kombinál 10 756 900 forintos csúcsfelszereltségű Tekna modellekben mindkét típus esetén megtalálható az automata fényszóróvezérlés és az esőérzékelős első ablaktörlő, a tempomat és a sebességhatároló, valamint a 15"-os alufelni is, a navigáció és a tolatókamera csak esetükben rendelhető 220 000 forintért. Minden változathoz kérhető opcióként és 270 000 forintért az alapnál gyorsabb 220 voltos töltést biztosító 6,6 kW-os fedélzeti töltő. Azzal (kiegészítő fali dobozzal) 4 óra alatt telíthető a 170 kilométeres elvi hatótávot adó lítium-ion akkumulátor. Szintén fali töltővel, de az alap berendezéssel 8, sima konnektorba csatlakozva 12 óra alatt tölthető tele a telep.
Az e-NV200-as korábbi részletes bemutatónkból alaposan megismerhető, de természetesen a tesztautóra is egyeztettünk már időpontot, hogy alaposabban is próbára tehessük majd az óriási belterű, de zéró emissziójú Nissant.
Egy dolog érthetetlen: miért nem teszi a Nissan elérhetővé a bal oldali tolóajtót a személyszállító változathoz.
Sem műszaki sem piaci szempontból nem tudom ezt magyarázni.
Ha hátul három ember utazik, kényelmesebb a ki-beszállás, ha mindkét oldalon van tolóajtó.
Annak idején pl. a Renault Kangoo mérhető mennyiségű vásárlót csábított át a Peugeot Partner/Citroen Berlingo párostól, csak azért, mert egy idő után alapáron adták a két tolóajtót.